|
Auteur |
Bericht |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: vr 26 okt 2007 18:33 Onderwerp: [VERPLAATST] Hulp bij Belgisch forum |
|
|
Beste,
Graag kreeg ik even duidelijkheid betreffende het volgende:
Ik was ingeschreven op een forum in België onder nickname.
Na herhaaldelijke vragen en antwoorden op de verschillende topics te hebben geplaatst werden( zonder verwittiging) alle berichten van mij plots verwijderd van dit forum.
Conform hun voorwaarden kunnen zij dit doen als zij vinden dat men bepaalde opgesomde zaken doet in strijd met "hun regels" of instrijd met de Wet..
Mijns inszien waren mijn vragen en antwoorden nooit in strijd met deze regels, maar ik kan dit nu niet méér aantonen aangezien alles werd verwijderd.
MAAR OP DIT FORUM BESCHIKT MEN OOK OVER EEN PB , waarmee gij in PRIVEcontact kunt komen met andere forumleden.
Om toegang te krijgen tot deze PB dient men telkens zijn gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.
Ook ALLE BERICHTEN IN DEZE PB WERDEN VERWIJDERD!
Mijn vraag is nu:
1/ mag dit zomaar zonder verwittiging
2/ hoe kan dit, aangezien een wachtwoord enkel gecodeerd mag opgeslagen worden en zij toch bijgevolg mijn wachtwoord niet "kunnen weten"!
graag kreeg ik zo vlug mogelijk duidelijkheid hierover! _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: za 27 okt 2007 22:37 Onderwerp: |
|
|
Wellicht kan deze vraag beter gesteld worden op www.juridischforum.be? Of gaat het nu net om dát forum?  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: ma 29 okt 2007 12:43 Onderwerp: |
|
|
Dat was ook mijn antwoord  _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
|