|
Auteur |
Bericht |
3do
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: za 26 mrt 2005 21:03 Onderwerp: [UL] Tentamen strafprocesrecht leiden |
|
|
Komen jullie er een beetje doorheen?
Ik ben nog steeds niet helemaal door Corstens heen. Hoe doen jullie dat?
De rest maar over slaan en concentreren op het herhalen van de andere stof? Of toch dapper doorlezen? |
|
|
|
 |
Dirk
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 1:13 Onderwerp: |
|
|
Ben nog niet eens begonnen aan Corstens, alleen Enschede nog een keer gelezen..  |
|
|
|
 |
Jasper
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 10:26 Onderwerp: |
|
|
Die boombasic is serieus heel goed, en het is minder dan corstens  |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 13:27 Onderwerp: Re: Tentamen strafprocesrecht leiden |
|
|
3do schreef: | Komen jullie er een beetje doorheen?
Ik ben nog steeds niet helemaal door Corstens heen. Hoe doen jullie dat?
De rest maar over slaan en concentreren op het herhalen van de andere stof? Of toch dapper doorlezen? |
Concentreren op de rest, en dan alleen de dikgedrukte stukjes in de kantlijn van Corstens lezen.. en dan eventueel de mogelijk belangrijke dingen er uit pikken en daar wat meer van lezen... _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
3do
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 15:16 Onderwerp: Re: Tentamen strafprocesrecht leiden |
|
|
MiriamvL schreef: |
Concentreren op de rest, en dan alleen de dikgedrukte stukjes in de kantlijn van Corstens lezen.. en dan eventueel de mogelijk belangrijke dingen er uit pikken en daar wat meer van lezen... |
Ik ben onderwijl Miriams recept aan het volgen. Het blijft veel.
Ik ben blij dat ik geen hertentamens heb volgende week, want na deze twee kluiven heb ik er effe genoeg van. |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 15:50 Onderwerp: |
|
|
Ja, ik ook.... maar... woensdag op vakantie!!  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
NN
Geslacht: 
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 20:46 Onderwerp: |
|
|
ik begrijp niet zo goed wat ik met die reader aan moet....
somebody please help me |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 20:53 Onderwerp: |
|
|
Gewoon doorlezen en doorlezen en doorlezen en doorlezen ...  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 21:13 Onderwerp: |
|
|
NN schreef: | ik begrijp niet zo goed wat ik met die reader aan moet....
somebody please help me |
Ik betwijfel dat ze nog veel over die reader gaan vragen, is tenslotte bij tt2 al uitgebreid aan bod geweest.. _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
Jasper
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 21:21 Onderwerp: |
|
|
op het oefententamen werd er ook maar 1 vraag over gesteld, ik denk dat je je tijd beter ergens anders aan kan besteden...
ps is maar een suggestie, niet boos worden als heel het tentamen strx over de reader gaat...  |
|
|
|
 |
3do
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2005 22:03 Onderwerp: |
|
|
Ik zou de artikelen van week 8 en 10 even doorlezen, omdat die niet tot de stof van het tussentamen hoorden. De rest herhaal ik ook niet meer, want anders blijf ik bezig. Ik had ze wel al doorgelezen voor de tussententamens. |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: ma 28 mrt 2005 10:03 Onderwerp: |
|
|
Beetje jammer dat er maar 1 oefententamen gegeven is... _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
Gentleman
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 62
|
Geplaatst: ma 28 mrt 2005 10:40 Onderwerp: |
|
|
MiriamvL schreef: | Beetje jammer dat er maar 1 oefententamen gegeven is... |
Je hebt helemaal gelijk, zijn er geen aardige medestudenten die nog oude tentamens hebben en ze willen uploaden of mailen? |
|
|
|
 |
NvK
|
Geplaatst: ma 28 mrt 2005 10:44 Onderwerp: strafrecht |
|
|
Lezen jullie ook al die arresten door?  |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: ma 28 mrt 2005 10:57 Onderwerp: Re: strafrecht |
|
|
NvK schreef: | Lezen jullie ook al die arresten door?  |
Nee, ik noteer alleen van elk arrest het gevolg voor de rechtspraak.. Het heeft geen zin om te weten wat er precies gebeurd is, je moet weten wat de invloed van het arrest op de rechtspraak is... _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
|