|
Auteur |
Bericht |
lamaris
Leeftijd: 46 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 115
|
Geplaatst: wo 10 sep 2008 20:52 Onderwerp: [UL] Nieuwe MSc Safety, Security and Justice |
|
|
Tot mijn verbazing las op op een informatiesite van een keuzemodule, de volgende tekst:
Quote: |
De keuzemodule staat open voor bachelorstudenten van alle studierichtingen van TU Delft en Universiteit Leiden. De keuzemodule Safety, Security and Justice anticipeert op een tweejarig MSc-programma Security and Technology (TU Delft) en een éénjarige MSc Safety, Security and Justice (Universiteit Leiden), die momenteel in ontwikkeling zijn. De beoogde startdatum daarvan is september 2009. |
Interessant lijkt me. Zo'n Master wordt voor zover ik weet op geen enkele andere universiteit aangeboden. Wel is er een research-variant van 2 jaar te volgen aan de EUR. |
|
|
|
|
knoflooksaus
Leeftijd: 59 Geslacht: Sterrenbeeld:
|
Geplaatst: vr 12 sep 2008 20:03 Onderwerp: Re: [UL] Nieuwe MSc Safety, Security and Justice |
|
|
lamaris schreef: | Tot mijn verbazing las op op een informatiesite van een keuzemodule, de volgende tekst:
Quote: |
De keuzemodule staat open voor bachelorstudenten van alle studierichtingen van TU Delft en Universiteit Leiden. De keuzemodule Safety, Security and Justice anticipeert op een tweejarig MSc-programma Security and Technology (TU Delft) en een éénjarige MSc Safety, Security and Justice (Universiteit Leiden), die momenteel in ontwikkeling zijn. De beoogde startdatum daarvan is september 2009. |
Interessant lijkt me. Zo'n Master wordt voor zover ik weet op geen enkele andere universiteit aangeboden. Wel is er een research-variant van 2 jaar te volgen aan de EUR. |
Ik heb geen idee wat deze opleiding nu biedt, behalve dan een dikke factuur
(PS "Anticipeert op" versus "bereidt voor op" --> juridische formulering"... ) |
|
|
|
|
|