|
Auteur |
Bericht |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: di 14 nov 2006 14:19 Onderwerp: |
|
|
Wat een 'tussenuren' En ook overlap af en toe hè. Ga je dan om en om?
Mijn rooster :
Maandag
12.45u-14.30u Hoorcollege European Labour Law & Social Policy
14.45u-16.30u Hoorcollege Europees Socialezekerheidsrecht
18.45u-20.30u Werkgroep Burgerlijk Procesrecht & Geschiloplossing
Woensdag
14.45u-16.30u Hoorcollege Nederlands Socialezekerheidsrecht
16.45u-18.30u Collectief Arbeidsrecht _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 14 nov 2006 15:24 Onderwerp: |
|
|
Je raakt in verwarring omdat de dagcolleges er ook bijstaan. Ik ga alleen 's avonds en een tijdje lang op woensdagmiddag tussen 1 en kwart voor 3. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: di 14 nov 2006 15:33 Onderwerp: |
|
|
Ah, oké.  _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
Gertje
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 111
|
Geplaatst: di 21 nov 2006 17:08 Onderwerp: |
|
|
Vanaf 11 december kun je je inschrijven voor de werkgroepen, dus ik neem aan dat het rooster zeker een week van tevoren wel bekend is.
Of had je het antwoord al?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de datum.
Op de website van rechten:
Quote: | De collegeroosters worden op de website gepubliceerd zodra deze bekend zijn. |
Hmm.  |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: di 21 nov 2006 17:29 Onderwerp: |
|
|
De roosters zijn inderdaad wel altijd bekend voor de inschrijving. Kennelijk dus eerder dan ik dacht. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Margreet
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 10:59 Onderwerp: |
|
|
Wijziging inschrijvingsperiode WG’s en seminaars 2e semester 06-07
Uit oogpunt van efficiency zijn de inschrijfperiodes voor de WG's en voor de seminaars van het 2e semester naar een later tijdstip verplaatst. De nieuwe inschrijfperiodes zijn als volgt:
Seminaarinschrijving:
donderdag 4 jan. 18.00 uur - vrijdag 12 jan. 2007, 12.00 uur
Werkgroepinschrijving:
maandag 15 jan. 8.00 uur - vrijdag 26 jan. 2007, 12.00 uur
Aangezien de seminaar- en werkgroepinschrijving nu tijdens de tentamenperiode plaats vindt, is – om alle studenten gelijke kansen te bieden – de aanvang van beide inschrijvingen op een tijdstip gesteld waarop geen tentamens plaatsvinden.
Het rooster van het 2e semester zal rond 20 december op het internet staan.
Een werkdag later zijn de roorsterboekjes voorradig in de bakken bij de Infobalie. |
|
|
|
 |
|