|
Auteur |
Bericht |
rastafun
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 08 okt 2008 0:43 Onderwerp: "Gijzeling" |
|
|
Hallo mensen,
Enige tijd geleden ontving ik mij jaarafrekening van RWE (energieleverancier) en die klopte voor geen meter. Telefonisch en via mail liep het steeds mis dus ik naar het hoofdkantoor.
Het gesprek met de medewerkster vond plaats in een 'spreekkamer' en op een gegeven moment moest de medewerkster de kamer uit om informatie bij elkaar te zoeken.
Mooi moment om even naar het toilet te gaan alleen bleek de deur op slot te zitten en kon ik er gewoon niet uit. De dame in kwestie kwam terug en er bleek een knopje te zitten aan haar kant van het bureau zodat ze de deur kon openen. Haar verweer was: "Dit zijn hier de regels." Ik vond het te bezopen voor woorden want er was nergens aangegeven dat zij het recht hebben mij zonder mijn medeweten op te sluiten. Grote woorden, ik weet het maar m.i. komt het hier wel op neer.
Aangezien de problemen met RWE niet opgelost worden, lijkt het me wel iets om een zaak over aan te spannen wegens gijzeling of zo. Heel slecht van mij, ik weet het.
Iemand een idee of dit slim is en wat mijn kansen zijn een evt. zaak te winnen zodat ze op de vingers worden getikt en dit onderdeel van hun beleid moeten herzien.
Als dit de USA was, zou ik natuurlijk miljoenen eisen wegen emotionele, psychische schade door de opsluiting maar ja, dit is Nederland.
Ben benieuwd,
Groetjes, Marjan |
|
|
|
 |
Alfatrion
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 08 okt 2008 6:18 Onderwerp: |
|
|
Burgers mogen mensen vast houden als zij hen op hete daad betrappen van een misdrijf, anders niet dacht ik.
Ik kan me niet voorstellen dat deze situatie van uit brandveiligheid mag. Misschien is een anonieme tip aan de brandweer een idee? _________________ Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt. - Winston Churchill |
|
|
|
 |
MarijnP
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 321
|
Geplaatst: wo 08 okt 2008 11:02 Onderwerp: |
|
|
Dit lijkt me zonder meer onrechtmatig. Denk alleen niet dat je er verder veel mee kunt. Geld zul je er al helemaal niet aan overhouden. |
|
|
|
 |
|