Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
Céline
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HZu
|
Geplaatst: wo 12 okt 2005 17:12 Onderwerp: |
|
|
Eva schreef: | Celine jij hebt het over partner-alimentatie terwijl het volgens mij de vraagstelster gaat om kinderalimentatie. Daar zit dus het verschil in. De partneralimentatie hoeft niet te worden doorbetaald bij een nieuwe partner maar de kinderalimentatie wel. |
Bij deze mijn vorige bericht dus ingetrokken...
De bron is nog wel van toepassing, want daar staat genoeg in over echtscheidingen!
BRON:
http://www.echtscheidingswijzer.nl _________________ Wanneer iets niet zeker is...
... is alles mogelijk! |
|
|
|
 |
faith
|
Geplaatst: do 13 okt 2005 16:27 Onderwerp: naamswijziging-alimentatie |
|
|
Leuke discussie ontstaat hier.
Mijn vraag gaat idd over de kinderalimentatie en naamswijziging, ik heb GEEN nieuwe partner, de kinderen zijn niet gehersenspoeld, ze zijn 15 en 17 jaar en hun vader is 6 jaar geleden totaal onverwachts vertrokken met zijn secretaresse, heeft voor de rechter afgezien van kontakt en bezoekregeling, heeft ze dus nooit meer willen zien ( zijn dus psychisch beschadigd) en de kinderen willen al jaren mijn achternaam, gebruiken deze dus ook informeel, ben daar steeds terughoudend in geweest maar nu oudste bijna 18 is en meer geconfronteerd wordt met achternaam vader wil ik een naamswijziging nu toch voor ze gaan regelen.
Bedankt voor jullie antwoorden!
gr. faith |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|