|
Auteur |
Bericht |
tallie
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 07 jul 2006 13:29 Onderwerp: Moet ik dit zelf betalen???? |
|
|
Hallo,
Ik heb een vraagje,weet niet of ik de juiste topic heb geplaatst,maar probeer het toch.
Mijn vraag luid,als je een uitkering hebt van de sociale dienst en je hebt een advokaat nodig maar je hebt wel een eigen bezit(een eigen huis)moet ik dan de kosten van de advocaat zelf betalen???
Alvast bedankt |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 07 jul 2006 13:46 Onderwerp: |
|
|
In deze thread wordt hier wat over gezegd. Als ik me niet vergis telt naast het inkomen ook het vermogen zoals opgegeven in Box 3. Als dit klopt zou het eigen huis grotendeels buiten beschouwing blijven.
Zie deze tabel. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
leader
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 08 jul 2006 15:22 Onderwerp: |
|
|
Vermogensnormen
U heeft geen recht op gesubsidieerde rechtsbijstand als uw vermogen in box 3 in het peiljaar (twee jaar geleden) hoger is dan het op u van toepassing zijnde heffingvrij vermogen.
Okee, dan vraag ik me nog af hoe hoog het: "op U van toepassing zijnde heffingvrij vermogen is"
Weet iemand hier antwoord op? (dat was ook de vraag) |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 08 jul 2006 19:36 Onderwerp: |
|
|
leader schreef: | Okee, dan vraag ik me nog af hoe hoog het: "op U van toepassing zijnde heffingvrij vermogen is"
Weet iemand hier antwoord op? (dat was ook de vraag) |
(Nee dat was niet de vraag. De vraag was of het eigen huis meetelt. Nee dus.)
Ik neem aan dat iemand wel weet of hij in box 3 belasting betaalt of niet. Zie anders www.belastingdienst.nl _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|