|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 12:54 Onderwerp: |
|
|
Duch schreef: | Heb je ook een vindplaats van dat arrest misschien? |
Welfare Party v. Turkey _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Leeftijd: 120
Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: wo 14 jun 2006 17:08 Onderwerp: |
|
|
Waar bemoeien ze zich mee... Laat ze eerst hun eigen interne problemen oplossen. _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 15 jun 2006 0:31 Onderwerp: |
|
|
LeChat schreef: | Waar bemoeien ze zich mee... Laat ze eerst hun eigen interne problemen oplossen. |
Mogen ze daarna dan wel bemoeien? Hoop het niet  |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: do 15 jun 2006 9:44 Onderwerp: |
|
|
Volento Deo schreef: | LeChat schreef: | Waar bemoeien ze zich mee... Laat ze eerst hun eigen interne problemen oplossen. |
Mogen ze daarna dan wel bemoeien? Hoop het niet  |
Nee, ook dan niet natuurlijk. Beetje ongelukkige formulering.  _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
Romap
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 09 jul 2006 11:06 Onderwerp: |
|
|
De pleitnotities van de partij staan on-line:
http://www.pnvd.nl/VersusSoelaas.doc
Verder:
"Na afloop van beide pleidooien vroeg de rechter aan advocaat De Wijn wat er volgens haar nou eigenlijk strafbaar is aan de PNVD. De ideeën, antwoordde De Wijn. De rechter wees er vervolgens op dat ideeën nooit strafbaar zijn. Toen De Wijn daarop zei dat deze ideeën bij uitvoering ervan wel strafbaar worden, antwoordde de rechter dat het niet strafbaar is om wijziging van de strafwet na te streven."
Groetjes,
Romap |
|
|
|
 |
Machiel
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 176
|
Geplaatst: zo 09 jul 2006 15:45 Onderwerp: Dat is voor boven de 18! (gevleugelde quote van mijn vader) |
|
|
Het Erasmus Magazine heeft mij over deze zaak een interview afgenomen. Zie (in pdf-formaat) mijn bijdrage onder "de kwestie" via www.erasmusmagazine.nl of via m'n eigen homepage www.frg.eur.nl/personal/m.devries
Uitspraak in het Kort Geding overigens: 17 juli! _________________ Liberae sunt nostrae cogitationes! - Cicero - |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: zo 09 jul 2006 18:24 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt me frustrerend om als advocaat voor de Stichting Soelaas een zo kansloze zaak te moeten bepleiten. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 09 jul 2006 23:58 Onderwerp: |
|
|
Machiel, hartstikke leuk!  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: ma 10 jul 2006 8:48 Onderwerp: |
|
|
Advocaat Wijn had zich misschien iets beter op die vraag moeten voorbereiden... _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: ma 10 jul 2006 11:05 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Het lijkt me frustrerend om als advocaat voor de Stichting Soelaas een zo kansloze zaak te moeten bepleiten. |
Soms zit het succes niet in het winnen of verliezen van de zaak, maar in de aandacht die de zaak krijgt. Een rechtszaak als deze trekt hordes journalisten aan. Je hebt een instant podium om te verkondigen waarom Stichting Soelaas tegen de pedo-partij is.
De kansen om de zaak te winnen moeten door de advocaat al zijn bekeken en met de Stichting Soelaas zijn besproken. _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
Hanifa
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 10 jul 2006 11:45 Onderwerp: |
|
|
Suijkerbuijk schreef: | Quote: | Het lijkt me frustrerend om als advocaat voor de Stichting Soelaas een zo kansloze zaak te moeten bepleiten. |
Soms zit het succes niet in het winnen of verliezen van de zaak, maar in de aandacht die de zaak krijgt. Een rechtszaak als deze trekt hordes journalisten aan. Je hebt een instant podium om te verkondigen waarom Stichting Soelaas tegen de pedo-partij is.
De kansen om de zaak te winnen moeten door de advocaat al zijn bekeken en met de Stichting Soelaas zijn besproken. |
Ik ben het hier mee eens. Dit hebben zij heus geweten en besproken. Het 'bekendheid' geven aan de zaak was (in mijn ogen dan) duidelijk het belang hier.
Machiel: mooi stuk. Ik moet zeggen dat ik erg veel bewondering heb voor de manier waarop je de dingen weergeeft!. _________________ *blaat blaat blaat blaat. Yadda Yadda Yadda. Bladibladiblaaaa*
www.galathilion.nl |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: ma 10 jul 2006 12:02 Onderwerp: |
|
|
Een stichting die als doel heeft het zuiver om publicitaire overwegingen aangaan van kansloze rechtszaken mag wat mij betreft verboden worden verklaard . Het lijkt me beter als de Vereniging Soelaas de politiek ingaat. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 11 jul 2006 0:49 Onderwerp: |
|
|
Hanifa schreef: | Machiel: mooi stuk. Ik moet zeggen dat ik erg veel bewondering heb voor de manier waarop je de dingen weergeeft!. |
Jaaaa Hanief!!! Dat is nou één van de docenten van de EUR  |
|
|
|
 |
Modena360
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 19 jul 2006 8:19 Onderwerp: |
|
|
Afschaffen die hap!!! Gevoelsmatig word ik er misselijk van. Maar juridisch mogen ze een partij oprichten met hun eigen ideeen. Ik ben benieuwd hoe ver ze het gaan schoppen.
Ik denk eerder dat ze in Belgie meer aanhang hebben. _________________ "Goed begonnen is het halve werk."
Aristoteles |
|
|
|
 |
|