|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 03 jun 2006 15:09 Onderwerp: |
|
|
Michaelm schreef: | bona fides schreef: | Er is dus geen geschillencommissie waar je in dit geval terecht kunt? |
Niet dat ik weet.
Hoe kan ik daar dan achter komen ? |
Normaal gesproken via de website van de winkel. Ik ben me eigenlijk niet bewust van een geschillencommissie in de audio/video branch zoals je die wel hebt in de reiswereld en de energiesector. Je kunt ook eens hier kijken.
Quote: | Ondertussen heeft een moderator van www.internetoplichting.nl aangeboden om ze nog eens aan te schrijven.
Volgens hem zou de Wet kopen op afstand hier niet van toepassing zijn omdat ik de producten fysiek heb opgehaald. Volgens mijn rechtsbijstand zou het er wel onder vallen omdat ik de producten vantevoren heb moeten bestellen. |
Het gaat erom of de koop/bestelling volledig op afstand gesloten is. Als je er bij het afhalen nog zonder problemen en kostenloos vanaf kon, dan is het geen koop op afstand. Als je er toen al aan vast zat, dan is het wel koop op afstand, zelfs al heb je pas in de winkel betaald. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Sovereign
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 667
|
Geplaatst: za 03 jun 2006 19:36 Onderwerp: |
|
|
Michaelm schreef: | bona fides schreef: | Er is dus geen geschillencommissie waar je in dit geval terecht kunt? |
Niet dat ik weet.
Hoe kan ik daar dan achter komen ?
Ondertussen heeft een moderator van www.internetoplichting.nl aangeboden om ze nog eens aan te schrijven.
Volgens hem zou de Wet kopen op afstand hier niet van toepassing zijn omdat ik de producten fysiek heb opgehaald. Volgens mijn rechtsbijstand zou het er wel onder vallen omdat ik de producten vantevoren heb moeten bestellen.
Die brief naar de 2de kamer vind ik ook wel een heel goed idee als ik eerlijk ben. | Koop op afstand is gewoon van toepassing. Als je me dinsdag even met je gegevens mailt naar: jclmavg@vangemertjuristen.nl schrijf ik bij wijze van uitzondering een gratis brief voor je. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 03 jun 2006 20:50 Onderwerp: |
|
|
 _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Michaelm
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 03 jun 2006 23:20 Onderwerp: |
|
|
Sovereign schreef: | Koop op afstand is gewoon van toepassing. Als je me dinsdag even met je gegevens mailt naar: jclmavg@vangemertjuristen.nl schrijf ik bij wijze van uitzondering een gratis brief voor je. |
Hartelijk bedankt !
Ik zal je dinsdag zeker even mailen. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 03 jun 2006 23:22 Onderwerp: |
|
|
Stel niet uit tot dinsdag wat gij heden kunt doen  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: zo 04 jun 2006 2:37 Onderwerp: |
|
|
Redder in nood Supppppperrrrmannnnnn!!!!  |
|
|
|
 |
Michaelm
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 06 jun 2006 1:18 Onderwerp: |
|
|
@Sovereign:
De mail is verstuurd. Nogmaals Hartelijk Bedankt !!!! |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 06 jun 2006 12:17 Onderwerp: |
|
|
off topic:
Stevenk, heb je gezien (in modulair) dat de open universiteit de cursus consumentenrecht in het aanbod heeft gedaan (gaat doen)? Interessant, is het niet?  |
|
|
|
 |
|