|
Auteur |
Bericht |
martijn-koemar
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 23 jun 2006 9:36 Onderwerp: 2 ramen terugbrengen in de oudestaat bij een voorgevel. |
|
|
Normaal gesproken ben je verplicht een vergunning aan te vragen bij de gemeent als je wat wil veranden aan je voorgevel.
Mijn vraag is vroeger heeft er 2 openslaande ramen ingezeten en deze zijn vervangen door kantelramen.
Hiervoor is nooit een vergunning aangevraagd en wij willen deze terug brengen in de oude staat met openslaande ramen "niet meer niet minder".
Mag ik dit dan zomaar vervangen? ook dat er voorheen geen vergunningen zijn aangevraagd voor de kantel ramen? |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 23 jun 2006 11:53 Onderwerp: |
|
|
Ik zou even contact hierover opnemen met de afdeling Bouw- en Woningtoezicht van je woonplaats. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Hanifa
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 23 jun 2006 13:13 Onderwerp: |
|
|
Je moet hiervoor wel een vergunning aanvragen. In jouw geval een lichte vergunning. Reden is dat er altijd wel iets veranderd al is het in deze niet de maten. Je krijgt hier te maken met de Welstand die zeker aan de voorzijden van de woningen erg streng zijn. _________________ *blaat blaat blaat blaat. Yadda Yadda Yadda. Bladibladiblaaaa*
www.galathilion.nl |
|
|
|
 |
|