|
Auteur |
Bericht |
Gentleman
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 62
|
Geplaatst: wo 28 jun 2006 21:29 Onderwerp: Doorleveringsleer, vervreemding door middellijk vert.wrdiger |
|
|
Ik kan hierover niet veel vinden in de Asser reeks, Pitlo zegt hier ook weinig over (teminste niet dat ik het kan vinden). Weet iemand waar ik hier wel info over kan vinden of zou iemand me hier meer over kunnen vertellen? _________________ ai |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: wo 28 jun 2006 22:11 Onderwerp: |
|
|
Het deel 'Rechtshandeling en overeenkomst' uit de serie SBR (Studiereeks Burgerlijk Recht), geschreven door Bloembergen c.s. gaat redelijk uitgebreid in op middelijke vertegenwoordiging (v.a. nr. 119). O.a. op de relatie tussen principaal en wederpartij en tussen prinicipaal en middelijk vertegenwoordiger.
'k Weet niet of dat is waar je op doelde of ben je naar iets specifiekers op zoek? _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
Gentleman
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 62
|
Geplaatst: do 29 jun 2006 15:28 Onderwerp: |
|
|
LeChat schreef: | Het deel 'Rechtshandeling en overeenkomst' uit de serie SBR (Studiereeks Burgerlijk Recht), geschreven door Bloembergen c.s. gaat redelijk uitgebreid in op middelijke vertegenwoordiging (v.a. nr. 119). O.a. op de relatie tussen principaal en wederpartij en tussen prinicipaal en middelijk vertegenwoordiger.
'k Weet niet of dat is waar je op doelde of ben je naar iets specifiekers op zoek? |
Ik ben dus op zoek naar de middellijke vertegenwoordiging. Daarin de constructie van de doorleveringsleer. En bij die constructie de verkoop door de tussenpersoon. Ik zal even kijken in het boek dat je hebt aangegeven, of er daarin wat staat. Bedankt voor je reactie. _________________ ai |
|
|
|
 |
|