|
Auteur |
Bericht |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: vr 24 mrt 2006 0:45 Onderwerp: |
|
|
Ze kunnen ook moeilijk zomaar een vraag schrappen, gezien de verschillende varianten waar in het gemaakt is... _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Gentleman
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 62
|
Geplaatst: do 30 mrt 2006 23:09 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Die motie kan de minister naast zich neerleggen. Dat gebeurt zo vaak.
De Tweede Kamer kan dan eventueel het vertrouwen in de minister opzeggen. De minister zal dan moeten aftreden op grond van de vertrouwensregel. De nieuw benoemde minister kan dan weer vrolijk de motie naast zich neerleggen.
Ik vermoed dat mijn antwoord uitgebreider is dan strikt noodzakelijk. |
Ik had dat in beginsel de motie kan worden genegeerd. Maar het niet logisch is aangezien de bevoegdheden van de minister om te functioneren zijn gebaseerd op het vertrouwen van het parlement. _________________ ai |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 31 mrt 2006 1:25 Onderwerp: |
|
|
Dat lijkt me geen verkeerd antwoord. De vraag is natuurlijk welke elementen men wil zien. |
|
|
|
 |
MZN
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 68
|
Geplaatst: do 06 apr 2006 17:37 Onderwerp: |
|
|
Een zes! Ik kan dus naar lowlands woepiejeej..
Gezien m'n leerinspanningen is 't wat karig maar voor wat ik uiteindelijk af heb weten te krijgen moet ik er maar tevreden mee zijn... |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: do 06 apr 2006 18:25 Onderwerp: |
|
|
Een 10  |
|
|
|
 |
machiavelli
|
Geplaatst: do 06 apr 2006 22:15 Onderwerp: |
|
|
ow my god ben jij menselijk? een 10! ik moest het doen met slechts een 8  |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 06 apr 2006 22:18 Onderwerp: |
|
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaat?!?!? Wat een goede cijfers!  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 06 apr 2006 23:52 Onderwerp: |
|
|
Ik jaloers  |
|
|
|
 |
Jasper
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 07 apr 2006 0:34 Onderwerp: |
|
|
ik had ook een 6... ach valt wat tegen maar ja. Met 10 studiepunten erbij mag je niet klagen... |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 07 apr 2006 8:00 Onderwerp: |
|
|
Het mag wel, maar het is niet nodig  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Cella
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: vr 07 apr 2006 14:24 Onderwerp: |
|
|
Welke Uni was dat? Daar ga ik ook studeren!! Ofwel de colleges zijn retegoed, of de tentamens zijn niet moeilijk, of je wordt daar alleen aangenomen als je briljant bent.  |
|
|
|
 |
Jasper
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 07 apr 2006 15:46 Onderwerp: |
|
|
Ja dat laatste moet het zijn denk ik...
 |
|
|
|
 |
Cella
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: vr 07 apr 2006 16:04 Onderwerp: |
|
|
Daar was ik al bang voor. Dan kan ik het wel vergeten. Nou ja, ik worstel wel weer verder hier in Utrecht hoor.  |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: vr 07 apr 2006 22:23 Onderwerp: |
|
|
Hier in Leiden heeft 47% het gewoon niet gehaald hoor  |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: za 08 apr 2006 9:30 Onderwerp: |
|
|
Ja wrijf het er nog maar eens extra in .....  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|