|
Welke master gaat u doen na het afronden van de Bachelor Nederlands recht? |
Meer dan één master (geef aan welke) |
|
33% |
[ 4 ] |
Milieu recht |
|
0% |
[ 0 ] |
Nederlands en Duits recht / Nederlands en Belgisch recht (RUN) |
|
16% |
[ 2 ] |
Onderzoeksmaster (geef aan welke universiteit) |
|
16% |
[ 2 ] |
Sociaal recht en sociale politiek |
|
8% |
[ 1 ] |
Togamaster (RUG) |
|
8% |
[ 1 ] |
Europees recht (met extra vakken) |
|
8% |
[ 1 ] |
Geen, ik ga werken |
|
8% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 12 |
|
Auteur |
Bericht |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: za 18 jun 2005 5:05 Onderwerp: Welke master na de Bachelor Nederlands Recht (DEEL 2)? |
|
|
Welke master gaat u doen na het afronden van de Bachelor Nederlands recht?
Kijk ook bij DEEL 1, voor meer opties. _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
MterHeide
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: wo 22 jun 2005 13:10 Onderwerp: |
|
|
Ik ga de tweejarige onderzoeksmaster doen in Tilburg. |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: wo 22 jun 2005 13:50 Onderwerp: |
|
|
Gefeliciteerd.
Ik heb gehoord dat er vrij strikte toelatingscriteria zijn. (minimaal 8 gemiddeld ) _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
MterHeide
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: wo 22 jun 2005 16:34 Onderwerp: |
|
|
Dankjewel
Dat van die 8 zou ik niet met zekerheid durven zeggen. Het is een soort van sollicitatieprocedure alleen dan wel met twee professoren erbij en vervolgens moeten 10-15 professoren samen bepalen wie ze toegang bieden tot de master. En ik ben deze keer 1 van de 14 gelukkigen.
Morgen mijn eerste gesprek met mijn mentor: professor Th. de Roos Ben benieuwd! |
|
|
|
 |
Paool2
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: wo 06 jul 2005 22:07 Onderwerp: |
|
|
Ik ga, zo als het er nu in ieder geval uitziet, Master strafrecht én privaatrecht doen in 1,5 jaar tijd.
Dat schijnt de beste manier te zijn om in het jeugdrecht terecht te komen..... |
|
|
|
 |
sebasnl
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: za 11 feb 2006 17:22 Onderwerp: |
|
|
Paool2 schreef: | Ik ga, zo als het er nu in ieder geval uitziet, Master strafrecht én privaatrecht doen in 1,5 jaar tijd.
Dat schijnt de beste manier te zijn om in het jeugdrecht terecht te komen..... |
Die richting wil ik ook graag op ja. Maar weet niet exact welke master(s) ik dan moet volgen omdat ik dit ook wil kunnen combineren met familierecht (scheidingszaken) iemand een idee?? |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: za 11 feb 2006 20:24 Onderwerp: |
|
|
En bij de OU hebben ze maar één master; maar aangezien de overstapmogelijkheden nog beroerder zijn aangezien geen enkele uni kennelijk het vertrouwen heeft dat iemand in deeltijd een voltijd tempo aan kan houden, was de OU voor mij toch de enige praktische manier om m'n studie in mijn tempo af te kunnen ronden.
(Nu alleen nog het tempo ook echt waar maken; de start was in ieder geval goed met 12,9 EC in januari) |
|
|
|
 |
|