de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: za 14 jan 2006 0:30 Onderwerp: Open dag Amsterdam Nyenrode Law School Van di 14 feb 2006 13:00 tot en met di 14 feb 2006 15:59 |
|
|
Open dag Amsterdam Nyenrode Law School:
Master of Laws International Business Transactions & Law.
De Amsterdam Nyenrode Law School organiseert ieder jaar een aantal open dagen voor het masterprogramma International Business Transactions & Law. Op deze open dagen kun je op informele wijze kennis maken met het programma, het career education programma en de huidige studenten.
Data
Dinsdag 14 februari 2006
Sarphatistraat 104
1018 GV Amsterdam
Tijd
13.00 - 16.00 uur
Aanmelden kan via www.anls.nl of 020-5255012
Investeren in je toekomst!!
Ben jij die aankomend jurist die juridische bekwaamheid wil combineren met bedrijfskundige kennis, persoonlijke ontwikkeling en managementvaardigheden? Die sterk gemotiveerd is en het beste uit zichzelf wil halen? En die na de studie een voortreffelijk uitzicht wil hebben op een goede carrière? Op de Amsterdam Nyenrode Law School (ANLS) loopt voor het derde jaar de opleiding Master of Laws International Business Transactions & Law. Tot grote tevredenheid van studenten en oud-studenten.
Op de ANLS komen naast juridische vakken ook bedrijfskundige vakken aan de orde. Bovendien wordt veel aandacht besteed aan je professionele en persoonlijke ontwikkeling en volg je een “Law and Business Summercourse” in de USA. Het juridische gedeelte is (internationaal) privaat- en ondernemingsrechtelijk georiënteerd.
De ANLS bereidt je voor op een succesvolle carrière als academic professional. Je werkt in een kleine groep van gemotiveerde en geselecteerde studenten. Een jaar studeren aan de ANLS is intensief en zwaar, maar vooral ook leuk
“Ik werd overal voor een gesprek gevraagd “
Na deze studie werd ik nagenoeg overal voor een gesprek uitgenodigd.”De Master-opleiding aan de ANLS was veel leuker dan mijn gewone studie. Je kunt het niet vergelijken met een droge rechtenstudie. Het resultaat? én de baan die ik wilde én goede contacten met oud-studiegenoten.” Rudmer Lodewijk
“Rechten alleen is niet genoeg”
Ik merkte dat mijn ‘gewone’ rechtenstudie niet goed aansloot bij de praktijk. “ Daarom heb ik voor deze studie gekozen.”En daar heb ik geen seconde spijt van. “
Vikash Remloch Terwarie
“Ik heb veel geleerd op de ANLS”
Je leert om een casus vanuit verschillende disciplines te benaderen. Je denkt vooruit, herkent eventuele complicaties en weet hoe je dat aan moet pakken.
Je leert jezelf beter kennen en grenzen te verleggen. Je leert wat je valkuilen zijn en hoe je daarmee om moet gaan.
Yusum Man
“Deze USA ervaring is er één die ik niet meer zal vergeten!
Case Law School doet er alles aan om er een geweldige ervaring van te maken. Dat is ze gelukt. Het programma is fantastisch en de gastvrijheid enorm.
Rob Wouters
Meer informatie?
de Amsterdam Nyenrode Law School organiseert open dagen waarin docenten, huidige studenten en alumni je vertellen hoe het is om te studeren aan de ANLS en welke carrière mogelijkheden je hebt als je bent afgestudeerd.
Meer weten? Kijk op www.anls.nl of bel 020-5255012 of mail p.abinta@anls.nl |
|