|
Auteur |
Bericht |
Tadek
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 20 dec 2005 21:01 Onderwerp: Schikkingscomparitie |
|
|
De kantonrechter heeft in het geschil met onze verhuurder een zogenaamde schikkingscomparitie gelast en de mogelijkheid geopend om tot 8 dagen voor deze datum aanvullende stukken te deponeren als ik me daarop wil beroepen tijdens de zitting.
Kan ik deze aanvullende stukken gewoon zien als een mogelijke aanvulling op de cc van antwoord (soort cc II, zeg maar) en kan ik daar bovendien nieuwe feiten in aandragen? Mijn gevoel zegt van wel, maar in mijn handboek burgerlijk procesrecht staat de schikkingscomparitie maar heel summier beschreven. |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 21 dec 2005 10:30 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Kan ik deze aanvullende stukken gewoon zien als een mogelijke aanvulling op de cc van antwoord (soort cc II, zeg maar) en kan ik daar bovendien nieuwe feiten in aandragen? |
Met aanvullende stukken wordt eigenlijk bedoelt bewijsstukken e.d. die nog niet in het geding waren gebracht, zodat de wederpartij (en de rechter) niet plotseling op de zitting worden geconfronteerd met allerlei nieuwe stukken.
Een aanvulling op de akte van antwoord (zeker als er feiten zijn die nog niet in de gedingstukken zijn opgenomen) zou ik gewoon opsturen. _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
|