|
Auteur |
Bericht |
supermaarten
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 1
|
Geplaatst: di 03 jan 2006 17:47 Onderwerp: begin jij ook in februari aan masterprogramma? |
|
|
wie kent dit probleem???
In februari 2006 start ik met de master recht en onderneming aan de UU.
In het rooster dat ik krijg staat dan ook gelijk de scriptie ingedeeld. Immers ben ik nu halverwege het academisch jaar. Echter vooralsnog heb ik helemaal geen masteronderwijs gehad.
Hoe moet ik dan nu een scriptieonderwerp verzinnen? Maar een onderwerp van een bachelorvak (richting recht en onderneming) pakken en dat gaan uitdiepen?
Wie weet er een makkelijk onderwerp? In ieder geval heel toegankelijk? Want ik heb toch niet echt veel zin er een super topscriptie van te maken... een zesje is prima!  |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: za 21 jan 2006 1:12 Onderwerp: |
|
|
Ik begin ook in februari aan een master (Sociaal recht en Soc. politiek in Tilburg), maar heb dat probleem niet omdat ik de master in duaal traject doe, dus er langer over mag doen, dus nu nog niet aan scriptie hoef te beginnen, dat komt wellicht volgend jaar in het 2e semester.
't Is -Utrecht kennende- roostertechnisch zeker niet mogelijk de scriptie in semester 1 van het volgende collegejaar te doen?
'k Zou sowieso toch eens informeren bij de coördinatie van de master: zijn er geen vastgestelde onderwerpen (ivm beperkt beschikbare begeleidingsdocenten) of onderwerpsuggesties? Moet je nu al een onderwerp bedenken of is er eerst een introductiecollege waar e.e.a. uitgelegd wordt? Etc. _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
|