|
Auteur |
Bericht |
loesiegirl
|
Geplaatst: wo 02 nov 2005 11:25 Onderwerp: Prijsverlaging door korting!! |
|
|
Ik had even een vraagje
Mijn moeder heeft vorige week bij de hema gordijnen gekocht. totaal bedrag was best hoog 600 euro ongeveer. Toen waren er van die stikker acties van 15 % maar die waren niet geldig op de gordijnen.
Mijn moeder had ze toch besteld omdat ze nog wel goedkoper waren dan in andere winkels. Nu krijgen we vandaag het boekje van de Hema zijn de gordijnen deze week met 20 % korting. Dus behoorlijke korting op zo'n bedrag.
Nou vraag ik mij af of ik hier nog wat mee kan, we hebben wel een aanbetaling gedaan maar nog niets betaald. Mij staat iets bij dat als de prijs binnen een termijn veranderd je het dan voor die prijs kan krijgen. Consumenten koop is niet echt mijn gebied dus wilt iemand mij helpen? |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: wo 02 nov 2005 11:45 Onderwerp: Re: Prijsverlaging door korting!! |
|
|
loesiegirl schreef: | Ik had even een vraagje
Mijn moeder heeft vorige week bij de hema gordijnen gekocht. totaal bedrag was best hoog 600 euro ongeveer. Toen waren er van die stikker acties van 15 % maar die waren niet geldig op de gordijnen.
Mijn moeder had ze toch besteld omdat ze nog wel goedkoper waren dan in andere winkels. Nu krijgen we vandaag het boekje van de Hema zijn de gordijnen deze week met 20 % korting. Dus behoorlijke korting op zo'n bedrag.
Nou vraag ik mij af of ik hier nog wat mee kan
|
Vraag eens bij Hema.
Quote: |
, we hebben wel een aanbetaling gedaan maar nog niets betaald. Mij staat iets bij dat als de prijs binnen een termijn veranderd je het dan voor die prijs kan krijgen. |
Maar dat is niet zo. |
|
|
|
 |
Eva
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: wo 02 nov 2005 17:14 Onderwerp: |
|
|
De koop is vorige week gesloten ( op dat moment was er wilsovereenstemming). De prijs die toen gold is dus gewoon van toepassing. Je kan je niet beroepen op een 'recht' op die verlaagde prijs van deze week. Je kan uiteraard wel vragen aan de Hema of ze coulant willen zijn en de gordijnen voor de lagere prijs willen leveren maar zij hoeven dit dus niet te doen.
Volgens mij is de Hema trouwens wel een 'consumentvriendelijke' winkel om het zo maar even te omschrijven. Je kan er geloof ik tot 30 dagen na aankoop ruilen en het kan vaak ook zelfs zonder bon ( weet ik uit eigen ervaring). Dus wie weet maak je best een kans. |
|
|
|
 |
|