|
Auteur |
Bericht |
Debby
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: do 06 sep 2007 18:08 Onderwerp: Bijbaan naast je studie van 3 dagen |
|
|
Ik wil graag rechten op de universiteit studeren... Ik wil er wel graag 2 of 3 volle dage naast gaan werken..
Kan iemand mij een indicatie geven over de hoeveelheid uren je daadwerkelijk op school bent voor hoor/werkcollege's??
En zou het te doen zijn als je 2/3 volle dagen werkt naast de voltijd universitaire studie? |
|
|
|
 |
Patricia20
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 554
|
Geplaatst: do 06 sep 2007 18:38 Onderwerp: |
|
|
Als ik jou was zou ik dan aan de deeltijdvariant gaan denken. Het is ook wel mogelijk om naast een voltijdstudie te werken, maar dan worden je colleges toch wel over vaak 4 of soms 5 dagen verdeeld. Komt nog bij dat er ook nog een hoop zelfstudie bij komt kijken. _________________ Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog. |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 07 sep 2007 9:44 Onderwerp: |
|
|
Een paar uurtjes erbij werken zou geen probleem moeten zijn. Wellicht gaat het studeren je gemakkelijk af en hou je tijd over voor meer werk. Maar vooralsnog zou ik het op safe spelen en eerst eens kijken hoe het studeren gaat.
Ook bij mij worden de colleges en werkgroepen over 4 (als je pech hebt 5) dagen verspreid, dus het is niet mogelijk alle contacturen in 2 lange dagen te proppen.
(Zelf ben ik van mening dat IBG je grootste vriend is: waarom urenlang pizza's bakken als je in die tijd iets leuks kan doen en later toch een goed salaris gaat verdienen? Lenen is zo gek nog niet!) _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
ex-voto
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: vr 07 sep 2007 15:11 Onderwerp: |
|
|
ik zelf werk 5 dagen in de week en doe nu 2e jaar rechten. Het is voor mij een kwestie van plannen en de uurtjes waar niet wordt gewerkt te gebruiken voor zelfstudie. |
|
|
|
 |
|