|
Auteur |
Bericht |
dennis20
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 09 nov 2005 13:20 Onderwerp: Wat kan ik beginnen " rare zaak " |
|
|
Nou kijk het zit zo mijn telefoon is gestolen op de voetbal club maar niet in de kleedkamer!
Ik heb mijn telefoon achter de bar afgegeven aan een man genaamd flip en die man Flip was gaan schoonmaken in de kantine waardoor een andere man achter de balie is gaan staan om het eventjes over te nemen en dat moment kwam er een jongen en zei:"Ik wil mijn telefoon" waarop Ge ( dat is de naam van de man die nu achter de bar stond ) MIJN telefoon pakte en zei "is dit jou telefoon ?" waarop de jongen zei " ja " daarna is de jongen weggegaan en na mijn training .. waarna ik mijn telefoon wou pakken was mijn telefoon er NIET meer ! kan ik wat beginnen ? of is dat bij voorbaat een verloren zaak ?
groetjes |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 09 nov 2005 13:37 Onderwerp: |
|
|
Stuur een sms'sje naar je mobieltje met het dringende verzoek deze bij de bar van de voetbalclub af te geven. Als dat lukt heb je in ieder geval je telefoon terug.
Anders zul je aangifte moeten doen. De politie beschikt over een systeem om gestolen mobieltjes met een sms-bombardement onbruikbaar te maken. Dan heeft de dief er ook niets aan (als hij de sim-kaart niet vervangen heeft).
De voetbalclub aanspreken lijkt mij niet mogelijk. Het afgeven van spullen bij de bar klinkt niet zodanig dat daardoor een vergaande zorgplicht ontstaat (iets anders zou het zijn als er achter de bar speciaal een afgesloten kastje is voor zulke dingen, en dat je er voor moet betalen). _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 09 nov 2005 13:52 Onderwerp: |
|
|
En even direct (tijdelijk) het nummer laten blokkeren is sowieso handig. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|