Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Kunnen (Kanton...
Boetes CJIB ni...
SEO
incasso proced...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu wo 09 jul 2025 17:42
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Boetes CJIB niet bestuurder , auto ovv op naam.
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Richard53

Leeftijd: 55
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter

BerichtGeplaatst: za 28 jun 2025 13:08    Onderwerp: Boetes CJIB niet bestuurder , auto ovv op naam. Reageer met quote Naar onder Naar boven

Goedendag beste forumfanaten,
Vorige maand 24-05-2025, een kennis van me was op zoek naar een auto, ivm opname vrouw kliniek en zijn bezoek dagelijks , maak afspraak auto, maakt proefrit, zegt ok, maar verklaart op dat moment dat zijn portomonee was gestolen en hij afwachtende was op nieuwe pasjes incl rijbewijs en id kaart, of ik hem tijdelijk op naam kon zetten, nou gaat het om een oudere ietwat verstrooide man en meer puur uit emotie een auto nodig had, ok is goed zeg ik, maar haalt tijdens het overschrijfen een portomonee te voorschijn, betaald de vrouw voor de auto, en ik spreek hem later thuis aan, vraag om zijn portomonee, check zijn passen, Rijbewijs en ID kaart allebij aanwezig ( onder valse voorwendselen) auto op iemands naam gezet in feitte.
Zit je mooi mee dan, net weekend dus hele weekend en de maandag auto op naam ongewenst in feitte, kwam niet eerlijk en oprecht tot stand.
Dinsdagmiddag 27-05-2025, ik wil bij hem langskomen RDW papieren waren binnen, overschrijfen die zooi, biedt aan me op te halen vertrekt zonder tomtom en nog nooit geweest waar ik woon, uur anderhalf uur, niks, denk doei bekijk het maar pak de scooter en rij naar zijn woning, ga op zoek naar Deel 1, en even later komt meneer dan aanzakken, schrijf de auto over op zijn naam die avond, en regel een andere verzekering voor hem, en ga weer naar huis.
Zo mooi vanaf gekomen.
Zou je zeggen, als in de week erop niet toevallig een betaalverzoek kwam voor E-TOL, A24 , ho, wacht even, check gelijk maar even het CJIB, en ja de avond dat ie me zou ophalen, 86 euro boete en 326 euro boete. 27-05-2025 om 18:33 uur en om 19:52 uur en dan E-tol ,om 19:40 uur en belt me op om 20:15 zegt, kan het niet vinden, ik zeg kom maar naar Hellevoetsluis zit hier reeds met de scooter gegaan.

Nou is de eerste boete om 18:33 uur, hier zon 8.7km vandaan rijtijd auto 15 minuten.
Om 18:30 uur sta ik op camera in de achtertuin van mijn woning. dus 8.7km verwijdert van de boete.
Om 19:28 uur vertrek ik uit de tuin op de scooter met de rdw papieren op zak,(camerabeelden meegestuurd in beroep) om 19:40 rijd die ouwe in de tunnel op de a24 E-Tol, dat is hier 20km vandaan, wat ik dus met de scooter niet red om in 12 minuten ineens op een drukke weg te zitten tussen vlaardingen en Rozenburg.
Dan komt de auto 12 minuten later aan in Geervliet en rijd daar 326 euro boete, om 19:52 uur
Nou is 19:28 uur en 19:52 uur wellicht met de scooter net te doen om in Geervliet te zijn vanaf mijn woning maar met de auto komende uit de richting Rozenburg minder aannemelijk, ook zo verklaard in mijn beroep tegen de boetes, ook bewijs dat die Ouwe zegt die avond naar mijn woning zocht met telefoongesprek, ook bewijs dat hij verklaart zou hebben dat zijn pasjes waren gestolen middels de oude eigenaresse , ook dat ik de auto die avond nog overschreef op zijn naam om 21:01 uur, en verdomd net een periode van 2 uur ervoor rijd ie 2 boetes, en heeft me bedrogen met zijn verhaal over gestolen pasjes, hij zou volgens een kennis geeneens meer auto mogen rijden, zit ook zwaar aan de medicaties, en hij had op de 25ste ook al schade gereden , maar dat onderling afgedaan, maar werd wel gebeld als kentekenhouder door de politie dat weekend.
Nou heb ik wat dat betreft voldoende bewijs om aan te tonen dat ik niet de bestuurder was, ook geen autorijbewijs bezit ook geen auto rijd , rijd al 25 jaar onafgebroken scooter, denkt iemand een dienst te bewijzen, die niet alleen liegt maar ook nog is onverantwoord omgaat met andermans belang en overigens vertrouwen.

Wat zijn hierin de uitkomsten naar jullie idee en mening bij een beroep bij de Officier van Justitie oftewel CVOM ?, en moet ik het beroep in deze in tweevoud afzonderlijk opsturen of mag ik voor beide boetes 1 beroepschrift opstellen?.

Lukte me helaas niet om dit korter uit te leggen.
Ik zie diverse Ecli,s waar een beroep wordt gedaan op het evrm en anderzins zoals leasebedrijfen verhuurbedrijfen etc de kentekenhouder aansprakelijk is, zelfs als er bewijs is dat deze niet reed, vandaar mijn zorgen hierom.

Ik hoor het graag van jullie.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds