Robert_7
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 07 aug 2015 21:39 Onderwerp: Telefoonabonnement wordt niet uitgevoerd. |
|
|
Beste allemaal,
Ik heb een vraag over een telefoonabonnement, dat wij voor onze dochter hebben afgesloten.
Deze hebben wij bij dezelfde provider afgesloten als waar ik mijn abonnement heb lopen. We zijn deze 3 maanden geleden aangegaan, maar het is tot op vandaag niet geregeld.
Onze dochter had een prepaid kaart van een andere aanbieder, dus het abonnement zou direct kunnen starten, maar wel met nummer behoud.
De provider levert de gewenste telefoon, maar bij het nummerbehoud gaat het mis. Halverwege juni krijgen we bericht dat het simkaartnummer niet juist is en moeten deze nogmaals insturen. Dit doen we direct en sindsdien is het stil.
Als ik inlog, dan zie ik al mijn contracten en daar zie ik enkel mijn contract.
Het simkaartnummer dat zij vermelden is nog mijn kaart, nog de kaart van onze dochter.
Als ik hun faq. kijk, dan staat daar het volgende:
Quote: | Prepaid:
Ik zal nummerbehoud voor je aanvragen over twee werkdagen. Het is niet mogelijk om je aanvraag direct over te zetten. Deze twee werkdagen heb ik nodig om jouw verzoek volledig te verwerken. Bij je huidige aanbieder heb je geen einde contractperiode en je hebt ook geen opzegtermijn. |
Daar we nu al 3 maanden verder zijn en er enkel een telefoon geleverd is, vraag ik me af hoelang een provider erover mag doen om de gevraagde dienst te verlenen?
Wat als ik nu elders een sim-only afsluit?
Hoe denken jullie hierover?
Mijn dank alvast.
Groet. |
|