|
Auteur |
Bericht |
LeilaB
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: do 23 jul 2015 11:32 Onderwerp: Dringend hulp nodig schrijven annotatie (evt vergoeding) |
|
|
NOODKREET
Ik heb het vak Europees Arbeidsrecht (van de master arbeidsrecht- UvA ) niet gehaald omdat ik hoog zwanger was. Van de docent heb ik ipv de verplichte moot court een vervangende opdracht gekregen , het schrijven van een annotatie bij een uitspraak van het HvJ. Kort na de bevalling heb ik een poging gedaan, resultaat een 4 😕. Voor het tentamen een 4.5 gehaald, was ontzettend zenuwachtig. Om dit vak af te kunnen ronden krijg ik de kans om de paper aan te passen. Ik moet er minimaal een 6.5 voor halen.
Aangezien het afstuderen van dit vak afhangt en ik de master na twee zwangerschappen echt wil afronden, zoek ik hulp.
Wie is bereid mij te helpen? Ik heb mijn eerste opzet met kritische feedback van de docent. woensdag 29 juli moet ik de aangepaste versie inleveren.
Please help me out!! Ik ben bereid er een financiële vergoeding tegenover te stellen.
ik hoor 't graag zsm |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: do 23 jul 2015 16:27 Onderwerp: |
|
|
LeilaB schreef: | NOODKREET
Ik heb het vak Europees Arbeidsrecht (van de master arbeidsrecht- UvA ) niet gehaald omdat ik hoog zwanger was. Van de docent heb ik ipv de verplichte moot court een vervangende opdracht gekregen , het schrijven van een annotatie bij een uitspraak van het HvJ. Kort na de bevalling heb ik een poging gedaan, resultaat een 4 😕. Voor het tentamen een 4.5 gehaald, was ontzettend zenuwachtig. Om dit vak af te kunnen ronden krijg ik de kans om de paper aan te passen. Ik moet er minimaal een 6.5 voor halen.
Aangezien het afstuderen van dit vak afhangt en ik de master na twee zwangerschappen echt wil afronden, zoek ik hulp.
Wie is bereid mij te helpen? Ik heb mijn eerste opzet met kritische feedback van de docent. woensdag 29 juli moet ik de aangepaste versie inleveren.
Please help me out!! Ik ben bereid er een financiële vergoeding tegenover te stellen.
ik hoor 't graag zsm |
Het schrijven van een annotatie tegen een vergoeding, ten behoeve van iemand anders die dat als tentamen-/examenopdracht inlevert, klinkt als fraude. Idee van een academische opleiding is, dat je zelf academisch gevormd wordt, niet dat je weet bij wie je goede adviezen kunt inkopen. |
|
|
|
 |
LeilaB
|
Geplaatst: do 23 jul 2015 16:39 Onderwerp: |
|
|
Misschien moet je eerst lezen voordat je met een antwoord komt. Er staat dat ik HULP zoek en dat ik voor die HULP bereid ben te betalen. Eigenschap van een jurist is dat je LEEST voordat je wat antwoord, 'lawyer'. |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: do 23 jul 2015 16:44 Onderwerp: |
|
|
"Dringend hulp nodig schrijven annotatie (evt vergoeding)" is naar mijn mening slechts voor één uitleg vatbaar. |
|
|
|
 |
LeilaB
|
Geplaatst: do 23 jul 2015 16:57 Onderwerp: |
|
|
#begrijpendlezen |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 23 jul 2015 21:54 Onderwerp: |
|
|
LeilaB schreef: | Misschien moet je eerst lezen voordat je met een antwoord komt. Er staat dat ik HULP zoek en dat ik voor die HULP bereid ben te betalen. Eigenschap van een jurist is dat je LEEST voordat je wat antwoord, 'lawyer'. |
Een schrijfopdracht dien je gewoon zelf uit te voeren, van A tot Z. Dat is dus zonder "hulp". Klaar. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|