|
Auteur |
Bericht |
Montelly
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HR
|
Geplaatst: di 14 okt 2014 10:05 Onderwerp: HELP: Huis gekocht, blijkt boven een wietpantage te zitten. |
|
|
Jongens even het volgende.
Juni/Juli
Ik ben sinds kort (mei) eigenaar van een mooi appartement. Ik heb deze overgekocht van een woonstichting. Tijdens verbouwing ben ik achtergekomen dat er een lekkage geweest is bij de bovenburen. Ik heb heb hier een melding van gemaakt bij de woonstichting en deze hebben mij aangeboden om de reparatie en de kosten van de schade te vergoeden (wat verf en stucwerk, niet veel bijzonders).
Nu komt aap uit de mouw...
Tijdens het stucen ben ik aan de praat geraakt met de stukadoor en deze wist mij te vertellen dat er een WIETPLANTAGE boven mij heeft "gezeten". Hij is verscheidene keren langs geweest om diverse reparaties uit te voeren in de betreffende appartement. Hier was ik op zijn zachts gezegd helemaal van onderste boven, want bij de aankoop is mij nooit verteld dat er een wietplantage boven mij zat, ook niet toen ik buren e.e.a. vroeg qua buurt en omgeving. Als ik dit had geweten had ik de woning never nooit gekocht!
Wietplantage schijnt ergens in maart/april te zijn ontruimd, van de bewoner ontbrak elke spoor.
...
Nu zijn wij paar maanden en sinds een week 3/4 hoor ik wat activiteiten bij de bovenburen. Veel "schuiven" en en alsof iemand aan het leidingwerk zit te knutselen. Volgens mij is de eigenaar terug en wil de plantage nieuw leven in blazen. Ik ben tevens paar keer wat ongure (medelanders) types tegengekomen in de lift die naar het appartement gingen. Het zijn geen vaste bewoners maar komen voor zover ik kan zeggen 1 a 2 keer per week langs.
Dus jongens, HELP, wat te doen nu...ik heb hier niet om gevraagd. Als ik dit had geweten had ik de woning nooit gekocht. Nu zit ik met Willem Holleeder en kornuiten opgescheept...graag jullie advies!
 |
|
|
|
 |
A.Verkerk
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 14 okt 2014 10:46 Onderwerp: |
|
|
Wiet kweken is nog steeds illegaal en er wordt hard tegen opgetreden. Bel de politie. Als je bang bent voor de ongure types kan dat ook anoniem. |
|
|
|
 |
UwJurist.nl
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 1017
|
Geplaatst: wo 15 okt 2014 10:05 Onderwerp: |
|
|
U neemt van alles aan, maar u weet het niet zeker. Dat er ooit een wietplantage boven onder of naast heeft gezeten doet bovendien niet ter zake.
Als u het niet vertrouwt, maar ook bang bent om de politie te bellen, kunt u inderdaad bellen naar: misdaad anoniem. _________________ Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
UwJurist.nl |
|
|
|
 |
|