|
Auteur |
Bericht |
doorntje
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 26 sep 2014 12:34 Onderwerp: tussentijds contract? |
|
|
Hallo allemaal, Ik ben een meid van 20 jaar en heb op het moment mijn 3e contract lopen bij mijn werkgever, mijn eerste contract was een 0 tot 12 uurs contract voor de vakantie periode en daarop volgde een 1 jaars contract voor 20 uur. Vervolgens kreeg ik nog een keer een 1 jaars contract voor 20 uur. nu zit ik aan het begin van dit 3e contract en lijkt het erop dat ik een tussentijds contract zal krijgen voor een periode van een maand voor 32 uur. Nu is mijn vraag of dit dan ook geld als een 4e (dus vast contract?)
Ik hoop snel van iemand te horen
Groetjes Daanje |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: vr 26 sep 2014 14:52 Onderwerp: |
|
|
Lastige vraag, althans een en ander hangt heel erg af van alle feitelijke omstanidheden van JOUW geval... als je echt een nieuw contract krijgt, dan is dat gewoon een vierde contract, maar enkel een (tijdelijke) urenuitbreiding is geen nieuw contract en geldt dan ook niet als contract in de ketenregeling.
Ga je echter ook (tijdelijk) substantieel andere werkzaamheden verrichten en wijzigt je (uur)loon ook en/of wijzigen er nog andere relevante zaken, dan is er wellicht wel sprake van een "echt" nieuw contract. _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
|