|
Auteur |
Bericht |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: za 20 mrt 2004 2:36 Onderwerp: Congres "Fatale factoren" Van do 15 apr 2004 11:00 tot en met do 15 apr 2004 15:59 |
|
|
Hoe kan het dat iemand onschuldig veroordeeld wordt? Gebeurt het vaak en wat kan er dan nog aan gedaan worden?
Donderdag 15 april zal het congres "FATALE FACTOREN, ontsporing en correctie in het strafrecht" plaatsvinden. Van 11.00 tot 16.00 zullen verschillende sprekers hun verhaal doen over rechterlijke dwalingen. Onder andere.: mr G. Spong, mr Th. Hiddema en prof. Van Koppen zullen aan het woord komen. Afsluitend is er een borrel. Toegang is gratis. Locatie: UvA Oudemanhuispoort, zaal A128 (Amsterdam).
Voor meer informatie zie: www.fatalefactoren.com |
|
|
|
 |
Martine Redacteur
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 485
|
Geplaatst: za 20 mrt 2004 17:53 Onderwerp: fatale factoren |
|
|
Lijkt me ontzettend interessant!!!
Alleen... vanuit Maastricht is het wel errug ver, heen en terug
Dus voor degenen die erheen gaan: een uitgebreide beschrijving zou wel leuk zijn
Groetjes,
Martine. |
|
|
|
 |
Flash Moderator
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: za 20 mrt 2004 17:58 Onderwerp: |
|
|
De Oudemanhuispoort is best makkelijk te vinden hoor.....als je weet waar het zit
Mochten er mensen van ver komen die willen weten waar het is, laat het maar even weten dan stel ik wel een routebeschrijving op.... _________________ Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig.... |
|
|
|
 |
Janice
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 15 apr 2004 22:59 Onderwerp: |
|
|
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik deze topic net pas heb gelezen , maar ik baal daar wel echt van!!! Ik vind het een heel interessant onderwerp. Zijn er mensen die er wel naar toe zijn gegaan? En hoe was het? |
|
|
|
 |
|