|
Auteur |
Bericht |
linda_dejong
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2
|
Geplaatst: ma 31 mrt 2014 14:23 Onderwerp: Buitenland: Kantonzaken enkelvoudig afdoen in hoger beroep |
|
|
Hallo,
Kent iemand een land waar al mogelijk is om kantonzaken in hoger beroep enkelvoudig (dus door een rechter) af te doen? |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: ma 31 mrt 2014 14:46 Onderwerp: Re: Buitenland: Kantonzaken enkelvoudig afdoen in hoger beroep |
|
|
linda_dejong schreef: | Hallo,
Kent iemand een land waar al mogelijk is om kantonzaken in hoger beroep enkelvoudig (dus door een rechter) af te doen? |
Ik kan mij zo indenken dat niet alle landen een vergelijkbaar instituut als de Nederlandse kantonrechter hebben. Daarmee wordt beantwoording van de vraag ook moeilijk. |
|
|
|
 |
linda_dejong
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2
|
Geplaatst: ma 31 mrt 2014 14:48 Onderwerp: |
|
|
in belgie heb je wel een soort gelijke met kantonrechter (vrederechter) ben ik net achter gekomen maar ik wil weten hoeveel rechters beslissen over de zaak in hoger beroep |
|
|
|
 |
|