|
Auteur |
Bericht |
ouafaetoen
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 15 jan 2014 0:31 Onderwerp: tele2 aanklagen |
|
|
ik heb sinds 2 maanden een abo bij tele2 (grootste fout van mijn leven)
inmiddels eerste rekening 73 euro ipv 38 euro wat was afgesproken via studentmobiel
2e rekening moet nu nog komen
mijn internet doet het niet, zit alleen mr op wifi, en anders gewoon geen bereik....ik heb 1500 mb en kom maar aan 100 mb toe met moeite
klantenservice medewerkers die aangeven dat ipv 38 euro er ook nog eens 21 procent btw zou komen...ze vermelden allemaal rare kosten op het factuur en zo niet duidelijk
ik heb gelukkig mijn contract gekopieerd waar 38 euro op stond voor een 2 jarig abo, ik heb inmiddels meerdere keren gebeld naar de afdeling klantenservice, via hen site tot 2x toe een klacht ingediend en tot nu toe geen gehoor gehad
ik hou nu een logboek bij en al mijn facturen wil ik ook bij gaan houden
ik had al slechte ervaringen gelezen op het internet wat betreft tele2, wat kan ik nu het beste doen, ik wil ze voor het kantonrechter slepen en mijn abo laten beeindigen, is dit nog mogelijk? ze komen hen afspraken namelijk niet na
wil weer terug naar vodafone, heb echt een spuughekel aan tele2 gekregen
pleaseeee advies, |
|
|
|
 |
winningst
Leeftijd: 30 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: wo 15 jan 2014 13:09 Onderwerp: Antwoord |
|
|
Geachte heer,
Ik wil u aanraden om op de website van Tele 2 een klacht in te dienen, u moet hierin vermelden wat u probleem is en wat u van Tele 2 verwacht, en dat als zij dit niet na komen, dat u dan een klacht in dient bij de Geschillencommissie. Afdeling Telecommunicatie. http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2590/telecommunicatie
Tele 2 heeft dan 10 dagen het recht om u klacht te beantwoorden. Na deze 10 dagen kunt u terecht bij de Geschillencommissie.
Vaak komt een (telecom)bedrijf over de balk als de klant ' dreigt' om naar de Geschillencommissie te gaan, uw klacht die u bij de commissie indient is namelijk openbaar en is dus zeer slechte reclame voor het desbetreffende bedrijf.
Deze oplossing scheelt u alle kosten die een kortgeding-/rechtszaak met zich mee brengt.
Alvast succes,
S. Timmermans |
|
|
|
 |
ouafaetoen
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 15 jan 2014 22:44 Onderwerp: Re: Antwoord |
|
|
winningst schreef: | Geachte heer,
Ik wil u aanraden om op de website van Tele 2 een klacht in te dienen, u moet hierin vermelden wat u probleem is en wat u van Tele 2 verwacht, en dat als zij dit niet na komen, dat u dan een klacht in dient bij de Geschillencommissie. Afdeling Telecommunicatie. http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2590/telecommunicatie
Tele 2 heeft dan 10 dagen het recht om u klacht te beantwoorden. Na deze 10 dagen kunt u terecht bij de Geschillencommissie.
Vaak komt een (telecom)bedrijf over de balk als de klant ' dreigt' om naar de Geschillencommissie te gaan, uw klacht die u bij de commissie indient is namelijk openbaar en is dus zeer slechte reclame voor het desbetreffende bedrijf.
Deze oplossing scheelt u alle kosten die een kortgeding-/rechtszaak met zich mee brengt.
Alvast succes,
DANK U WEL VOOR UW ANTWOORD, ZAL OP PAPIER IPV PER MAIL EEN KLACHT INDIENEN BIJ TELE2 EN DAARNA MOCHT HET NIET LUKKEN UW ADVIES VERDER OPVOLGEN
ALVAST BEDANKT
S. Timmermans |
|
|
|
|
 |
|