|
Auteur |
Bericht |
Nick_M
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 16 dec 2013 20:07 Onderwerp: Bison Bowling arrangement |
|
|
Hallo,
Afgelopen week ben ik bij Bison Bowling Utrecht geweest.
Hier wordt geadverteerd met het "Biertje Balletje Bowlen" arrangement.
Voor €25,00 kan je dan bowlen inclusief drinken en bitterballen.
Dit arrangement sprak een aantal vrienden van mij en mijzelf aan.
Na een datum te hebben afgesproken heb ik contact opgenomen met Bison Bowling, om van de telefoniste te horen dat dit arrangement voor minimaal 10 personen is, en tot maximaal 19:00 is te boeken.
Dit staat niet vermeld op het affiche, en ook wordt er niet vermeld dat er gevraagd moet worden naar de voorwaarden.
Na dit uitgelegd te hebben aan de leidinggevende erkende hij dat het niet "handig" was, maar hij wilde ons niet tegemoet komen.
Mijn vraag is nu als volgt: Is Bison Bowling nu verplicht dit arrangement aan ons te verstrekken gezien het feit dat er geen voorwaarden op het affiche staan, en er ook niet naar voorwaarden worden verwezen?
Mvg Nick |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: ma 06 jan 2014 16:59 Onderwerp: |
|
|
Een dergelijk affiche kan niet gezien worden als een aanbod in juridische zin. Aanvaarding ervan leidt dan ook niet automatisch tot een overeenkomst.
Voor zover er sprake zou kunnen zijn van misleidende reclame kan daar actie op worden ondernomen, zonder dat dat echter kan leiden tot een overeenkomst op grond van de door u geïnterpreteerde voorwaarden. _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
|