|
Auteur |
Bericht |
Ajdin
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 29 dec 2013 15:52 Onderwerp: Kan de belastingdienst het geld afpakken? |
|
|
Hallo slimme mensen,
Ik ben Ajdin, en ik heb een vraag en hoop dat iemand van jullie het kan beantwoorden. Mijn vader heeft een belastingschuld ivm zwart werken.
De schuld is nog lang niet afbetaald, we betalen elke maand paar honderd euro om het af te lossen.
Onlangs is mijn vader geopereerd aan zijn aorta, en hebben ze wat grote fouten gemaakt, de kans is zéér groot dat we een forse bedrag krijgen aan 'schadevergoeding'.
Zal de belastingdienst het geld kunnen afpakken ?
Ik hoor graag van jullie,
ps; let niet op mijn vmbo-taal
mvg
Ajdin |
|
|
|
 |
Regin
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1042
|
Geplaatst: zo 29 dec 2013 23:55 Onderwerp: Re: Kan de belastingdienst het geld afpakken? |
|
|
Ajdin schreef: | Zal de belastingdienst het geld kunnen afpakken ? |
Als je vader zich aan de betalingsregeling houdt, zal de Belastingdienst het geld waarschijnlijk niet afpakken. |
|
|
|
 |
Ajdin
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 30 dec 2013 0:11 Onderwerp: Re: Kan de belastingdienst het geld afpakken? |
|
|
Regin schreef: | Ajdin schreef: | Zal de belastingdienst het geld kunnen afpakken ? |
Als je vader zich aan de betalingsregeling houdt, zal de Belastingdienst het geld waarschijnlijk niet afpakken. |
Oke, hartstikke bedankt!
Topic mag verwijderd worden |
|
|
|
 |
|