|
Auteur |
Bericht |
Alfatrion
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 14 dec 2013 12:33 Onderwerp: |
|
|
Ik lees de draad. _________________ Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt. - Winston Churchill |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: za 14 dec 2013 15:31 Onderwerp: |
|
|
Goed te lezen dat TS inmiddels gevolg heeft gegeven aan het advies en het probleem voor zichzelf opgelost heeft.
B kan inderdaad zelf het beste juridische bijstand zoeken en maar beter z.s.m. die energierekening op naam van iemand/iets anders laten zetten, bij voorkeur op naam van die twee lapzwansen (die daar natuurlijk nooit akkoord mee zullen gaan). Wellicht is de nieuwe huisgenoot wel zo gek, maar het beste zou zijn als hij op naam van de huurbaas komt te staan en die het via de huur verrekent.
Overigens, de meeste studentenhuizen waar ik vroeger mee bekend was hadden het (voor zover niet reeds inbegrepen in de huur) op naam van een niet langer woonachtige of nooit bestaande persoon staan, of op een stichting/vereniging van de huisgenoten. Niet netjes naar de energiemaatschappij natuurlijk, maar op je eigen naam zetten zonder duidelijke, schriftelijke afspraken is ook gewoon naïef. _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
marinda
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: za 14 dec 2013 18:59 Onderwerp: |
|
|
Ik heb momenteel nog geen nieuws, maar zal hier blijven posten zodra ik meer weet. |
|
|
|
 |
vast en goed
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 17 dec 2013 16:31 Onderwerp: |
|
|
Ik krijg de indruk dat B nogal confrontatiemijdend is daarom heeft toegegeven aan de andere C/D. Kans is dus groot dat als jij voet bij stuk houdt, uiteindelijk niks van B zal horen, omdat zij ook richting jou confrontatiemijdend zal zijn. Voor haar is de vraag wie toegeeft met de minste confrontatie.
Waarschijnlijk daarom heeft C/D waarschijnlijk ook nooit voorschot hoeven te betalen, omdat dat confrontatie zou vergen. Dat doet B duidelijk (liever) niet. Moet B geen psychische hulp hebben?
Ik vind de rol van de huisbaas wel dubieus. Hij heeft ingestemd met medebewoning, en heeft nu de poppen aan het dansen. Wat wil hij precies? Is hij blij dat jij opstapt? Kan me niet voorstellen. Jouw opstelling lijkt me uiterst constructief! |
|
|
|
 |
|