|
Auteur |
Bericht |
minicentie
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 14 okt 2013 16:29 Onderwerp: RDW en Ideal |
|
|
Hoi,ik heb een probleem gekregen toen vorig jaar de site van ideal en een hoop banken werden aangevallen door cyberbendes.Toen werd zelfs in het journaal aangegeven om even geen gebruik te maken van ideal.
Hierdoor heb ik een voertuig iets te laat kunnen schorsen ,het gaat hier om dagen !
Toen ik de eerste boete kreeg heb ik de data van het rdw geraadpleegd en zag dat ik wel op tijd had geschorst,voor hun registercontrole.
Ondanks dit heb ik boete's gekregen ,en ik heb een paar keer gebeld.Bellen heeft geen enkele zin vanwege het logge van her RDW.
Toen ik een deurwaarder bevel kreeg ,daarnaartoe gegaan ,en een en ander uitgelegd.Deze gaf mij glijk en gaf mij advies een brief te schrijven met als rden een verschoonbare periode.Hierop heb ik nooit reaktie gekregen,had ik maar aangetekend! Maar onlangs weer de deurwaarder op de mat ,en nu heb ik een loonbeslag voor een voertuig dat gewoon geschorst is . Het hele systeem is gebouwd rond een betaal systeem,maar als dit weigerd is de burger de klos en je kan echt nergens protest indienen.
Het is meer dan 1500 euro,wat een crimineel moet ik wel niet zijn? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 14 okt 2013 16:32 Onderwerp: Re: RDW en Ideal |
|
|
minicentie schreef: | Hierdoor heb ik een voertuig iets te laat kunnen schorsen ,het gaat hier om dagen !
Toen ik de eerste boete kreeg heb ik de data van het rdw geraadpleegd en zag dat ik wel op tijd had geschorst,voor hun registercontrole. |
Dat je op het moment van de controle te laat geschorst hebt, maakt het te late schorsen niet tijdig. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Regin
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1042
|
Geplaatst: ma 14 okt 2013 19:33 Onderwerp: |
|
|
U had bezwaar aan kunnen tekenen tegen de boete. Dat kan niet telefonisch, alleen schriftelijk. Omdat loonbeslag is gelegd, vermoed ik dat de termijn voor het indienen van een bezwaar is verstreken. U zult de boete, inclusief verhogingen wegens incassokosten, gewoon moeten betalen. Ik raad u aan zo snel mogelijk een betalingsregeling te treffen. De kosten lopen anders alleen maar op.
Het voorgaande is alleen anders als op de oorspronkelijke boete niet stond vermeld dat u bezwaar kon maken. Heeft u die eerste brief nog? Als daar niet op staat dat u bezwaar kunt maken, dan maakt u mogelijk nog een kans om van de boete af te komen. |
|
|
|
 |
hermanJ
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 15 okt 2013 17:48 Onderwerp: |
|
|
Ik las vorige week een uitspraak van Dr.Dunno (gerespecteerde schrijver hier):
"Het bestuursrecht is er slechts om de burger te naaien". |