Natural
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 dec 2013 3:56 Onderwerp: Tom zitting en voorwaardelijk geseponeerd zaak openen. |
|
|
Hallo,
Tijdens een TOM zitting wordt mijn zaak door de officier van justitie
voorwaardelijk geseponeerd voor 2 jaar na mijn eigen verweer.
De aanwezige advocate heeft, de zaak niet doorgenomen met mij en terwijl ik aan de officier vraag wat dat voorwaardelijk geseponeerd eigenlijk inhoudt, vraagt mijn advocate mij naar buiten voor overleg en tegen mijn zin zegt ze dat het beter is om het te accepteren. Bij binnenkomst deel ik aan de officier mee dat ik het voorwaardelijk accepteer omdat ik na goed overleg erop wil terugkomen.
Na een aantal dagen wil ik met mijn advocate de zaak opnieuw bespreken maar zij wil er verder niet op ingaan en geeft ontwijkende antwoorden.
Nu zit mij de zaak zodanig dwars dat ik de zaak wil openen om degenen die mij gedaagd hebben, waaronder twee agenten, voor de rechter te laten verschijnen.
De TOM zitting was op 14 okt. 2013
Hoe moet ik dit aanpakken, een andere advocaat welke ik heb gebeld was liever aan het staken in de periode daarop en reageert niet op mijn terugbelnotitie's voor deze zaak.
Hoe kan ik deze zaak, indien nodig persoonlijk, openen en desnoods zonder advocaat naar de rechter.
Alvast bedankt voor het beantwoorden. |
|