|
Auteur |
Bericht |
DiederikDupont
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 11 sep 2013 2:25 Onderwerp: Wat is het nut van opgave verhinderdata |
|
|
Onlangs (23-07-2013) kreeg één van mijn vrienden een vraag van de griffie om zijn verhinder data op te geven voor de komende vier maanden.
De rechtbank had een mondelinge behandeling gelast omtrent een huurgeschil.
Betreffende persoon had opgegeven dat hij gedurende de maand augustus in het buitenland was en dat hij (gezien zijn ziekte) er de voorkeur aan gaf de behandeling in de namiddag te houden.
Desondanks werd de zitting bepaald op 14 augustus 10.00 uur.
Gelden voor dit soort zaken vaste regels en zo ja waar kan ik die vinden ?
Diederik |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: wo 11 sep 2013 9:35 Onderwerp: |
|
|
Dan denk ik dat de Rechtbank de verhinderdata precies verkeerd om begrepen heeft.
Ik heb zelf in ieder geval nog nooit meegemaakt dat er geen rekening mee werd gehouden! _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 11 sep 2013 9:39 Onderwerp: |
|
|
Ik ook niet. Ik hoop dat dat uw vriend met een bericht aan de rechtbank de zitting alsnog op een wel geschikte datum heeft gekregen. _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
DiederikDupont
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 12 sep 2013 6:17 Onderwerp: |
|
|
Suijkerbuijk schreef: | Ik ook niet. Ik hoop dat dat uw vriend met een bericht aan de rechtbank de zitting alsnog op een wel geschikte datum heeft gekregen. |
Was dat maar waar. Inmiddels is er al vonnis gewezen. |
|
|
|
 |
|