Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
kees56
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 28 aug 2013 21:39 Onderwerp: zendmast van buren. |
|
|
Beste allemaal.
Ik heb eens een vraag, even voor de goede orde ik ben geen advokaat maar misschien zijn mijn bijdrages wel leuk om over te bomen.
Oke, ik heb het volgende probleem, ik ben electro gevoelig, 5 jaar geleden rechtszaken gehad met de woningbouw ivm gsm zendmast op flat, waar ik schuin tegenover woonde, daardoor zat ik in het veld van die antenne en ik kreeg klachten, eerst niet zo erg maar het werd wel erger, ontdekte toen dat het zou kunnen liggen aan die antenne, en dat bleek zo te zijn na een aantal tests op andere plekken, ik sliep er slecht door, en heel veel spier spanning en hartkloppingen, pulseringen in hoofd, oorruis.
Ik heb toen steeds gewonnen, de rechter vond mijn gezondheidsbelang zwaarder wegen dan het belang van de woningbouw die alleen maar op hun regels berustte, regels zijn om soms op te rekken in deze gevallen.
Oke, ik won, en ben met hulp van de gemeente verhuist naar een schone plek, ik knapte zienderogen op, en gedurende de laatste 4 jaar heel erg goed, totdat!!! de woningbouw aan de buur een vergunning gaf voor een wifi transponder, die maar liefst 12 watt leverd aan microgolf vermogen en ik slaap daar zo,n 4 meter vandaan, gevolg enorme klachten na een tijdje in deze straling, mijn arts weer verwittigt en die schreef een brief met de mededeling er wat aan te doen wegens mijn electro sensitiviteit, en alweer zoals toen ontkennen, mijn huisarts zegt maar wat het is niet aangetoont, en nota bene heb ik toen hulp gehad om te verhuizen en de rechter had dat ook uitgesproken, dus mijn vraag.
Als ik weer een rechtszaak start om dat ding weg te krijgen lukt me dat dan ook of zal het alleen maar geld kosten? ik heb er ook storing van, zoals op mijn meet apparatuur voor de audio ontwerp hobby en op de schotel, soms schiet mijn pc zo uit zichzelf aan, dat is normaal onmogelijk, dit ding stoort dus nogal en ik wil dat ie aangepast wordt en of minimaal 30 meter vanm mijn slaapplek af, dan zit ik buiten het veld dat ie opwekt een zogenaamde lob voordat ie gaat bundelen.
Ik zou graag wat advies horen, toendertijd heeft de rechter me 2 maal gelijk gegegeven, ik hoefde niet eens aan te tonen of ik er last van had, mijn woorden zijn genoeg, mogelijk voorkomen beter dan genezen en of de rechter neemt gezondheid hoog op en kiest voor het voorzorgsprincipe, zeker omdat ook niet is aangetoont dat die zenders geen kwaad kunnen, het is trouwens een wifi transponder waar zijn baas gebruik van maakt in de polder heeft hij geen aansluiting die snel genoeg is.
Wat me ook prikt is dat ze een vergunning hebben afgegeven aan mijn buur in deze schone plek terwijl ze hadden kunnen weten dat ik er gevoelig voor was, tenslotte hebben we niet voor niks een hele tijd geprocedeerd en hebben ze toen steeds verloren. Waarom me niet gewoon ingelicht van tevoren dan had ik wellicht met mijn electronische kennis iets kunnen bijdragen aan een antenneopstelling waar ik geen last van heb, bijvoorbeeld dat ding 30 meter van mijn huis weg houden.
Alvast bedankt
kees. |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 29 aug 2013 9:37 Onderwerp: |
|
|
Uit de vonnissen van die eerdere zaken zullen wel nuttige overwegingen van de rechter te halen zijn, die ook in een nieuwe zaak gebruikt kunnen worden. _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
Holiday
Leeftijd: 77 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 29 aug 2013 13:42 Onderwerp: |
|
|
De woningbouw kan alleen maar toestemming geven voor het plaatsen van een antenne.
Ik vraag mij af of er wel toestemming is voor 12 watt, deze zou uitgegeven moeten zijn door de HDTP.
Normaal gesproken mag er maar 100 mw uit een WIFI router komen.
Als er echt 12 watt uit komt en je zit dichtbij in die straal, dan is het net of je in een magnetronoven zit en dat ik zeker niet best voor je gezondheid.
Maar ik betwijfel of die 12 watt wel waar is.
Pas geleden is er nog een rapport uitgebracht waarin staat dat het signaal vaak verderop sterker is dan dichtbij, omdat de bundel van het signaal een rechte lijn volgt en over de huizen heen straalt.
Dus dicht bij gaat de straal er overheen en verderop is het signaal al zo ver verzwakt dat het ook geen kwaad meer kan. |
|
|
|
 |
svdongen
Leeftijd: 29 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 29 aug 2013 17:49 Onderwerp: |
|
|
Tegen vergunning kan je dan weer bezwaar maken.
Overigens kan je de rechter ook vragen om de woningbouw een dwangsom op te leggen voor elke dag dat er een zendmast wordt gehouden. |
|
|
|
 |
kees56
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 29 aug 2013 19:31 Onderwerp: |
|
|
Ik heb eens gerekend, het vermogen ligt hier op 3,9 watts uitgestraald vermogen, max voor deze zender is 6.5 watts, zender 130 mW met 17Dbi antenne.
de 12 watts is dus niet juist maar 4 watt is al flink als je slechts 3 a 4 meter van dat ding vandaan slaapt. plus, hij straalt in een hoek van 30 graden, dat is na een aantal meters al een flinke hoek dus verlies, het is volgens ruckus een industriele antenne voor bedrijfsgebouwen, weet dus niet wat mag en niet op een huis.
in ieder geval, deze antenne mag, hij voldoet aan de eisen en dat betekend een dynamische vermogensregeling en dat werkt ook, alleen moet ie door een aantal grote bomen heen en het bladerdek verhoogt dan het vermogen.
hij staat ook zo op het dak dat de 30 graden afstraling mogelijk vertikaal is, daardoor komt ie zeker mijn huis binnen en is het daardoor dat ie instraalt op het audio meet systeem waar allemaal pulsen in zitten, dus mogelijk is het draaien van de polarisatie en of de antenne naar de andere schoorsteen verplaatsen zodat ik er ruim achter zit een idee.
in ieder geval de gemeente gaat bemiddelen, ding hoeft niet weg.
De vergunning, helaas heb ik geen brief of zo gehad, niemand hier dus bezwaar kon niet meer volgens hun, en ik zag het te laat, tenslotte ga ik niet steeds op het dak staan kijken, ik weet wel dat ik hier enorm opknapte en dat is nu ongedaan gemaakt, en de bron, de antenne of iets anders, ik heb binnenkort een spectrum analizer die kan meten tot 10 gig, dan is duidelijk wat en waar wat zit.
http://www.ruckuswireless.com/products/zoneflex-outdoor/7731
vrg ijpelaar
Holiday schreef: | De woningbouw kan alleen maar toestemming geven voor het plaatsen van een antenne.
Ik vraag mij af of er wel toestemming is voor 12 watt, deze zou uitgegeven moeten zijn door de HDTP.
Normaal gesproken mag er maar 100 mw uit een WIFI router komen.
Als er echt 12 watt uit komt en je zit dichtbij in die straal, dan is het net of je in een magnetronoven zit en dat ik zeker niet best voor je gezondheid.
Maar ik betwijfel of die 12 watt wel waar is.
Pas geleden is er nog een rapport uitgebracht waarin staat dat het signaal vaak verderop sterker is dan dichtbij, omdat de bundel van het signaal een rechte lijn volgt en over de huizen heen straalt.
Dus dicht bij gaat de straal er overheen en verderop is het signaal al zo ver verzwakt dat het ook geen kwaad meer kan. |
|
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|