pheins
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 27 okt 2005 18:42 Onderwerp: bouwen na verwijderen mandelige erfafscheiding |
|
|
Onlangs zou ik samen met de buurman ieders een berging bouwen. De buurman liet verstek gaan waardoor ik zelf mijn berging gezet heb. We hadden hiervoor natuurlijk ook een vergunning. Omdat de buurman niet meer zou bouwen, heb ik mijn schuur tegen de mandelige erfafscheiding geplaatst. Nu wil de buurman alsnog zijn berging gaan zetten. De erfachscheiding is over de breedte van de berging verwijderd en nu wil hij zijn berging tegen die van mijn gaan plaatsen. Dit om kosten van een spouwmuur tegen te gaan. U begrijpt dat ik wel deze extra kosten heb moeten maken. Daardoor heb ik er ook voor gekozen om tegen de mandelige erfafscheiding aan te bouwen. Moet de buurman nu niet de helft van de dikte van de voormalige erfafscheiding van mijn berging afblijven? Het is toch zo dat mijn berging geen gemeenschappelijk goed is?
Graag een reaktie,
Update
Inmiddels is de berging van de buurman gebouwd. Nadat ik mijn bezwaar uiteen heb gezet zijn we tot een overeenstemming gekomen. De buurman bouwt zo kort mogelijk tegen mijn berging zonder dat er iets aan mijn berging bevestigd wordt. |
|