Tiny65
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 13 jun 2013 8:14 Onderwerp: Na 8 jaar samenwonen nu aangifte doen van verduistering..... |
|
|
Na 8 jaar samengewoond te hebben is mijn ex partner begin november 2012 met haar zoon vertrokken naar een andere woning. Over de meeste dingen waren we het vrij goed eens en natuurlijk liep het wel eens wat stroever maar meestal kwamen we er wel uit. We hadden ook nog 3 Chi tsju's waar we een regeling voor hadden getroffen wanneer ze naar haar zouden gaan, in hoofdzaak waren ze bij mij omdat ik na tientallen operaties invaliden ben geraakt en in de WAO zit.
Waren klopt want ik heb ze na 7 mei jl. niet meer gezien omdat zij ze weg houd als "dwangmiddel".
Eind maart kwam ik erachter dat ik nog steeds maandelijks diverse posten voor haar en haar kinderen betaal zoals bv. wegenbelasting voor haar en haar zoon, div. verzekeringen, afbetaling Wehkamp etc. Het gaat om een bedrag van rond de €1000 wat voor mij met een WAO'tje erg veel geld is.
Ik heb haar een mail gestuurd met een compleet overzicht en wat ze me terug moest betalen.
Daarnaast heb ik verzekerings geld ivm amputatie rechterbeen, tijdelijk op haar spaarrekening geplaatst voor evt onverwachte voorzieningen door mijn handicap.
Toen ze de hondjes op 7 mei jl. kwam ophalen was er nog niets aan de hand. De dag later ontving ik een mail waarin zij zegt niet te betalen en zelfs van mij de helft van haar schuld bij PGGM uit haar eerder huwelijk, van €12000 te eisen.
Ik heb haar na overleg met oa. juridisch loket vertelt dat wij zonder samenlevingscontract of enig andere vorm van overeenkomst hebben samen gewoond en dat dus niets wettelijk is geregeld. Ieder is dus verantwoordelijk voor zijn of haar schulden en inkomsten. Toch blijft ze weigeren om wat van mij is terug te geven.Ik haar in aangetekende brief nogmaals verzocht om het geld wat mij toebehoord terug te geven, ook de omgangs regeling (die zij niet ontkent dat die er is) met de hondjes weer te hervatten. Daarbij is de oudste mijn eigendom want die had ik al voor de relatie met haar en de beide andere hebben wij gezamelijk gekocht, wat de fokker ook aangeeft in een verklaring.
Blijft ze ingebreke dan heb ik aangegeven aangifte van verduistering te doen bij de politie. Ook heb ik haar aangesproken op haar voorbeeld functie als kersvers fractie raadslid in de gemeenteraad.
Ze blijft echter weigeren en de hondjes heeft ze zelfs tijdens haar vakantie 3 weken bij andere onder gebracht.
Ik wil graag weten wat jullie wat ik nog meer kan doen om het geld en de hondjes die zij onderzich heeft anders dan door diefstal weer in mijn bezit te krijgen. Het geld kan ik met mijn WAO uitkering niet missen terwijl zij maandelijks ruim €1000 meer krijgt en de hondjes omdat die voor mij zeer belangrijk zijn en zijn geweest voor,tijdens en na mijn jarenlange revalidatie.
Alvast bedankt |
|