|
Auteur |
Bericht |
stephania
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: di 29 okt 2013 21:40 Onderwerp: op zoek naar model synthese conclusie |
|
|
Geachte forumleden,
Ik ben op zoek naar een boek, cursus, website, eventueel een vonnis? of een plaats waar ik een "model synthese conclusie" zou kunnen vinden zoals kan worden gebruikt op de rechtbank van eerste aanleg.
Het belangrijkste is dat ik het verschil zou leren kennen tussen een "gewone conclusie" en een "synthese conclusie."
Hoe moet ze er uitzien, welke elementen moet ze bevatten en zijn er bepaalde zaken (speciale uitdrukkingen?) die erin dienen te staan op straffe van nietigheid.
Ik wil op zoek gaan in een bibliotheek van de universiteit, maar kreeg graag een tip van iemand op dit forum op welke manier ik snel zou kunnen vinden waarnaar ik op zoek ben.
Met veel dank bij voorbaat
Inina |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 30 okt 2013 14:40 Onderwerp: |
|
|
Ik ken de term synthese conclusie niet, en google zet mij op het pad van diverse .be websites. Het lijkt te gaan om een term uit het Belgisch recht dat geen Nederlands equivalent heeft. _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
stephania
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: zo 24 nov 2013 11:10 Onderwerp: |
|
|
Geachte,
Deze vraag werd inderdaad gesteld in verband met een procedure lopende voor de rechtbank van eerste aanleg in Antwerpen- Belgie
Toch bedankt voor uw antwoord
Stephania |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 24 nov 2013 16:29 Onderwerp: |
|
|
Probeer het eens op http://www.juridischforum.be/. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|