Content Syndication
|
|
|
|
|
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
Thomas-87
Leeftijd: 38 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): HvU
Berichten: 278
|
Geplaatst: za 25 mei 2013 17:26 Onderwerp: Click and Buy |
|
|
Hallo
Ik heb begin maart 3 aankopen gedaan via click and buy. Direct na de aankopen heb ik de 25 euro via internetbankieren naar ze overgemaakt.
2 weken later ontvang ik een mail dat de direct debit mislukt is. En nu willen ze 15 euro per mislukte incasso. Ik heb niets ondertekend en opgestuurd en ook geen telefonische machiging gegeven. Dit is in NL vereist voor een rechtsgeldige machtiging voor 'direct debit' (automatisch incasso) de AV verklaren het VK recht van toepassing.
Er stond geen geld op mijn rekening maar ik heb ze er op gewezen dat het geen rechtsgeldige machtiging is. Daarnaast heb ik de schuld betaald. (Op tijd) dit hebben ze ook erkent. Maar ze bijven zeiken om die 45 euro.
Mijn vraag: Heb ik ze een rechtsgeldige machtiging gegeven?
Vraag 2 : Heb ik bevrijdend betaald?
http://www.clickandbuy.com/WW_en/about-us/terms-and-conditions/e-money-account-terms-of-use.html |
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|