hondenriem23
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 15 mrt 2013 15:42 Onderwerp: Algemene voorwaarden cyber security bedrijf |
|
|
Hoi, Ik ben een student informatica en ik ben bezig met het opzetten van een bedrijf dat voor kleine / middelgrote bedrijven beveiliingstests uitvoert. Cyber security is steeds belangrijker aan het worden dus we vinden het belangrijk dat ook kleinere bedrijven (webshops etc) met minder geld toch custom security checks kunnen laten uitvoeren. Dit is op dit moment vrijwel niet te betalen bij de huidige bedrijven.
Tot zover de achtergrond. Wat ik hoopte dat jullie mij konden vertellen is waar ik moet beginnen met de juridische zaken rond het opzetten van dit bedrijf? Zeker gezien onze nogal 'gevaarlijke' tak van sport lijkt het me belangrijk om de zaak goed af te dichten met een goed contract / algemene voorwaarden.
Nu vond ik op de website van een ander security bedrijf in Nederland de volgende algemene voorwaarden pagina:
https://www.pine.nl/conditions/
Ik vroeg me hierbij eigenlijk de volgende dingen af:
1. Is het voor mij legaal om deze tekst over te nemen en aan te passen naar onze situatie?
2. Is dit voldoende als contract wanneer wij diensten willen leveren aan derde partijen? Of is er dan nog een ander soort contract nodig?
Ik hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen. Ik verkeer zelf in een erg technisch milieu en tijd van juristen is (voor mij) absoluut niet te betalen, dus deze kant van het verhaal kost veel moeite.
Bij voorbaat dank  |
|