|
Auteur |
Bericht |
LM
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 15 feb 2013 21:42 Onderwerp: |
|
|
Welke open zenuw heb ik geraakt? Ik heb geen enkele behoefte de politie te verdedigen, doe dat ook niet, werk ook niet bij de politie. Wat minder selectief lezen of door kennelijke vooroordelen laten leiden |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 16 feb 2013 3:08 Onderwerp: |
|
|
LM schreef: | Welke open zenuw heb ik geraakt? Ik heb geen enkele behoefte de politie te verdedigen, doe dat ook niet, werk ook niet bij de politie. Wat minder selectief lezen of door kennelijke vooroordelen laten leiden |
Hoezo open zenuw? Je hebt het over "nuanceren" en ik vraag je voor wie je aan het nuanceren bent. Vanwaar die behoefte? De open zenuw ligt bij jou: iedere keer als je maar ergens kritiek op de politie meent te lezen begin je te "nuanceren" (of gewoon direct wat de TS schrijft in twijfel te trekken). _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
LM
|
Geplaatst: za 16 feb 2013 10:27 Onderwerp: |
|
|
Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt. De nuance is dat aanwezig zijn bij een verhoor niet hetzelfde is als een bezoekrecht. De reacties zien vooral op aanwezigheid bij verhoor terwijl TS het lijkt te hebben over bezoekrecht (ze mochten hun zoon niet zien). Ik nuanceer dan ook TS niet maar de eerste reacties die ingaan op recht aanwezigheid verhoor. Dat vind ik een zinnige nuancering, maar daar mag jij anders over denken. In elk geval geen enkele behoefte wie dan ook te verdedigen en ik werk ook niet bij de politie, zoals jij schijnt te denken. Wat minder bevooroordeeld lezen helpt. Wat voor werk doe jij eigenlijk, kan ik ook stempeltjes gaan plakken. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 16 feb 2013 12:56 Onderwerp: |
|
|
Ok, dan gebruik je het woord "nuanceren" dus in een betekenis die het niet heeft. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
LM
|
Geplaatst: za 16 feb 2013 13:52 Onderwerp: |
|
|
Whatever, in elk geval trek jij allerlei conclusies ogv een enkel woord omdat je een onjuist beeld hebt van de afzender. Als je de onredelijkheid van je reactie niet inziet - en dat doe je kennelijk niet - dan nog maar eens goed nalezen. Verder maar weer. |
|
|
|
 |
|