|
Auteur |
Bericht |
Apetaartje
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 15
|
Geplaatst: do 06 jun 2013 10:12 Onderwerp: Na 2 keer verlengen contract voor onbep. tijd? |
|
|
Rechtsgeleerden,
Ik kan de standaardregel 'na 2 keer verlengen wordt je tijdelijke contract de 3e keer een contract voor onbepaalde tijd' nergens vinden
En nu las ik net ook nog in de krant dat het na 3 keer verlengen is (maar dit is misschien het geval bij flex-contracten?)
Nu wil ik het graag nalezen in mijn wettenbundel maar ik kan het nergens vinden.... Weet iemand waar het staat? En staat daar dan ook bij dat die 3 (nu weer 3...) tijdelijke contracten bij elkaar nooit meer dan 3 jaar mogen duren anders wordt het overschrijdende contract een contract voor onbepaalde tijd?
Alvast bedankt! |
|
|
|
 |
Apetaartje
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 15
|
Geplaatst: do 06 jun 2013 10:16 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het gevonden!
7:668a BW
Sorry voor de loze post  |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: wo 12 jun 2013 10:00 Onderwerp: |
|
|
Als het goed is lees je in die bepaling dat inderdaad pas het vierde (4e!) contract een contract voor onbepaalde tijd is.
De standaardregel waar jij dus van praat bestaat niet. _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
|