Kvdriljeb
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 18 jul 2013 10:44 Onderwerp: Woningbouw vertelt niets over schuur bij woning |
|
|
Hallo,
Mijn vriendin en ik zijn vorig jaar september verhuist naar een huurhuis van de woningbouw. Het complex waar de woning gevestigd is bestaat uit benedenwoningen en bovenwoningen. Achter de benedenwoningen zijn schuurtjes gebouwd.
Er is nooit iets gezegd over een schuurtje dat bij de woning hoort. Niet tijdens het tekenen van het huurcontract, niet in het huurcontract, niet in de brieven van de woningbouw, niet op de plattegrond van de woning die wij gekregen hebben, en we hielden geen sleutels over die we niet konden plaatsen.
Wij gingen er daarom vanuit dat de schuurtjes bij de benedenwoningen hoorden.
Twee weken kwamen wij, in een gesprek met onze buurvrouw, erachter dat er wel een schuurtje bij de woning hoort. Nadat ik met de woningbouw gebeld had, is er iemand langs geweest om het slot van het schuurtje te vervangen. Zo hebben wij tien maanden na onze intrek ineens een schuurtje.
Mijn vraag is of ik recht heb op het terugvragen van een deel van de huur, aangezien wij tien maanden lang niet van het schuurtje af wisten.
Bedankt |
|