|
Auteur |
Bericht |
MarcovdB
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 02 dec 2012 22:31 Onderwerp: Waar kan ik een klacht indienen over de jurist van de buren? |
|
|
Ik heb een probleem gehad met de buurman, dat door zijn jurist (van zijn rechtsbijstand) onnodig uit de hand is gelopen. Hij gaf aantoonbaar verkeerd advies, ging indiscreet om met de briefwisseling tussen mij en hem, hij liet reactietermijnen enorm uit de hand lopen en spiegelde mijn buurman verkeerde verwachtingen voor.
Ik heb hier veel tijd aan moeten besteden en de relatie met de buren is door de lange termijnen en het verkeerde advies ernstig bekoeld. De zaak is vooralsnog (en ondanks de jurist) opgelost, alhoewel de buurman nog steeds een totaal verkeerd beeld heeft van de zaak.
De vraag is hoe ik nu een klacht over deze jurist in kan dienen. Iemand ervaring hier mee? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 03 dec 2012 0:18 Onderwerp: |
|
|
Jij hebt de jurist toch niet betaald? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 03 dec 2012 9:28 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Jij hebt de jurist toch niet betaald? | Zou zelf zeggen, dat er voor TS geen noodzaak was om zich door jurist te laten piepelen??
Wat zou betaling hebben betekend?? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: ma 03 dec 2012 15:04 Onderwerp: |
|
|
cvb schreef: | bona fides schreef: | Jij hebt de jurist toch niet betaald? | Zou zelf zeggen, dat er voor TS geen noodzaak was om zich door jurist te laten piepelen??
Mijn vraag was een retorische.
Als de jurist geen goed werk heeft afgeleverd, is het aan de buurman om de jurist daarop aan te spreken. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
MarcovdB
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 03 dec 2012 18:45 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | cvb schreef: | bona fides schreef: | Jij hebt de jurist toch niet betaald? | Zou zelf zeggen, dat er voor TS geen noodzaak was om zich door jurist te laten piepelen??
Mijn vraag was een retorische.
Als de jurist geen goed werk heeft afgeleverd, is het aan de buurman om de jurist daarop aan te spreken. |
Ook wanneer ik daar last van heb? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: ma 03 dec 2012 19:36 Onderwerp: |
|
|
MarcovdB schreef: | Ook wanneer ik daar last van heb? |
Jij hebt/had last van je buurman, die toevallig een jurist heeft ingeschakeld. De jurist heeft zich jegens jou vermoedelijk niet onrechtmatig gedragen. Of heeft hij in je brievenbus gewaterd of iets dergelijks? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|