Nadjasnails
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 28 nov 2012 14:11 Onderwerp: Help, wat te doen...Moeten we afstand nemen |
|
|
We zitten met de handen in ons haar, want het gaat om de tweeling van bijna twee en half van mijn vriend! Zijn ex woont in Gelderland 2 uur hier vandaan aangezien wij in limburg wonen! Het volgende feit is er aan de hand...we willen gn medelijden, maar zijn ex is op dit moment alles eraan het doen om mijn vriend kapot t maken! Hij heeft rechterlijk vast liggen dat hij zijn mannetjes van donderdag avond tot zondag avond om het weekend mag hebben. Maar aangezien zijn ex te lui is en te bang (volgens haar eigen woorden, wat niet waar is) om zo een grote afstand af te leggen met de auto, moet mijn vriend ieder weekend acht uur lang inde auto zitten om zijn kinderen te zien, dit gebeurd op donderdag avond na zijn werk! Hij stapt gelijk in de auto om de mannetjes te halen, maar het gbeurd steeds vaker dat hij onderweg moet stoppen omdat hij in slaap aan het doezelen is ( ik begin langzaam te vrezen voor zijn eigen leven) LEVENSGEVAARLIJK dus en zijn ex krijgt het ook nog voor elkaar om eisen qua tijden te stellen, ze heeft ons al laten weten dat ze mijn vriend tot de laatste cent wilt uitkleden.... Het is niet meer dragelijk voor mijn vriend, hij gaat hier aan kapot, en niet alleen hij maar zijn boefjes zijn hier ook de dupe van!! Wat is wijsheid, wat als hij afstand neemt van zijn kinderen, meer in de trend van om zijn boefjes te beschermen en zijn eigen leven ook te houden.....Help ons goede adviezen zijn van harte welkom |
|