|
Auteur |
Bericht |
koenvanp
Leeftijd: 69 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 12 nov 2012 21:10 Onderwerp: Gas, water, licht niet in het huurcontract |
|
|
Beste,
Mijn zoon gaat studeren en heeft een kamer gevonden in amsterdam. Nu staat er in zijn huurcontract niets vermeld over wie het gas, water en licht gaat betalen. Als dit niet vermeld staat, mag ik er dan van uit gaan dat de huisbaas dit betaald?
Gr. Koen |
|
|
|
 |
Laurens02
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 467
|
Geplaatst: ma 12 nov 2012 22:23 Onderwerp: |
|
|
Als het er niet in staat, kun je het beste ervan uitgaan dat het niet bij de prijs is inbegrepen. Staat ook in de advertentie nergens iets als "all-in" of "inclusief"? Is er geen kopje "servicekosten" opgenomen in de overeenkomst? _________________ È meglio una mano dal giudice, che un abbraccio dall'avvocato. |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: ma 12 nov 2012 23:29 Onderwerp: |
|
|
Niet inbegrepen, tenzij. Ik zou het gewoon navragen. In de meeste huizen wordt de totale rekening overigens gewoon gedeeld door het aantal kamers. _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
Regin
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1042
|
Geplaatst: di 13 nov 2012 15:41 Onderwerp: Re: Gas, water, licht niet in het huurcontract |
|
|
koenvanp schreef: | Beste,
Mijn zoon gaat studeren en heeft een kamer gevonden in amsterdam. Nu staat er in zijn huurcontract niets vermeld over wie het gas, water en licht gaat betalen. Als dit niet vermeld staat, mag ik er dan van uit gaan dat de huisbaas dit betaald?
Gr. Koen |
Nee. U moet ervan uitgaan dat uw zoon zelf het gas, water en licht moet betalen. |
|
|
|
 |
zzzdavid
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 16 nov 2012 15:54 Onderwerp: |
|
|
Je kunt de vraag het beste bij de verhuurder neerleggen? Bespaart achteraf een hoop gezeur. |
|
|
|
 |
|