H.Kole
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 17 okt 2012 21:26 Onderwerp: Huis gekocht via veiling, vorige eigenaar wil niet weg |
|
|
Een tijd terug heb ik een huis gekocht die eigenlijk gepland was voor een executieveiling. Via de notaris heb ik toen en bod gedaan en dat werd geaccepteerd. Na heel veel gedoe (rechtbankzitting, eigenaar die niets van zich liet horen etc etc) is zo'n 3 weken geleden eigendom overgedragen aan mij. Hypotheek alles is rond. Nu wilde de bewoner er niet uit en uiteindelijk zei hij kom maar een keer langs dan kunnen we praten. Toen we daar eenmaal zaten bleken het gewoon hele nette mensen te zijn en ik kreeg weer hoop dat het normaal verder zou gaan. We hebben toen ook besproken of ik dingen in het huis over kon nemen. Nou krijg ik een e-mail met de raarste dingen die hij wil verkopen. Denk aan badkamer, keuken, bel, toilet. Dit is toch te gek voor woorden? Het zijn ook voor bizar hoge prijzen. Ik ben eigenaar van het huis met alle toebehoren. Een huis is toch niet compleet zonder deze dingen? Ook hadden ze over dat ze een huis op het oog hebben waar ze in januari pas inkunnen. Ik wil mijn huis zsm intrekken!
Heb ik nou nog rechten of mag hij dit gewoon doen? Kan ik beter een deurwaarder inschakelen? |
|