|
Auteur |
Bericht |
jordoff
Leeftijd: 31 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: wo 22 aug 2012 17:46 Onderwerp: Fouten op proces verbaal |
|
|
Ik ben vandaag op de bon geslingerd, omdat ik geen deugdelijke helm droeg, omdat het clipje niet goed vast kon. Opzich terecht dat ik de bekeuring kreeg. Ook al vind ik 80 euro behoorlijk veel, maar er staan aardig wat fouten op de bekeuring.
Ten eerste staat er bij beginnend bestuurder: Nee. Terwijl ik pas 3 jaar in het bezit ben van mijn rijbewijs. Ik ben dus wel een beginnend bestuurder.
Ten tweede staat mijn naam niet goed gespeld op de bekeuring. Wesey i.p.v. Wesley.
Ten slotte de ernstigste fout is mijn geboortedatum. Er staat op de bon 17-9-1993, terwijl ik op 10 september jarig ben.
De persoon die op de bon staat komt dus totaal niet overeen met de persoon die ik daadwerkelijk ben. Het einge dat goed op de bon staat is mijn rijbewijsnummer en burgerservicenummer.
Wat is hiervan mijn recht? Kan ik hier evt. bezwaar op aantekenen?
Ik hoor 't wel. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 22 aug 2012 19:30 Onderwerp: |
|
|
Kansloos.
Na 3 jaar beginnend? Onzin. Sowieso irrelevant.
Simpele verschrijvingen worden gewoon hersteld gelezen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: wo 22 aug 2012 20:48 Onderwerp: |
|
|
De bon die je meekreeg is de kennisgeving.
Alles hierop kan en mag nog aangepast worden nav je burgerservicenummer.
Je id is gecontroleerd met je rijbewijs dus geen probleem.
Als je de echte bekeuring van het cjib binnenkrijgt zul je zien dat je wesley heet en op 10 september jarig bent.
Helaas dus geen enkele reden voor bezwaar. |
|
|
|
 |
|