|
Auteur |
Bericht |
josvanrulo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 16 jul 2012 17:01 Onderwerp: samen wonen met vkb persoon |
|
|
ik heb mischien voor jullie een simpele vraag maar wij (ik) kom er niet uit
ik en mijn vriendin willen graag samen gaan wonen maar alleen zijn is bij het vkb door haar verleden met haar ex vriend zijn er mogelijk heden dat het gewoom kan zonder teveel problemen voor mij of word ik dan automatische er mee in getrokken als we wel gaan samen wonen???
ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen...
m.v.g
j van rulo
Laatst aangepast door josvanrulo op di 17 jul 2012 18:01, in totaal 3 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: ma 16 jul 2012 17:29 Onderwerp: |
|
|
Ik ken de VKB als subsidieregeling Veiligheid Klein Bedrijf, en er zijn nog een paar instanties die die afkorting hanteren. Gaat het hier om de Volkskredietbank, waarbij sprake is van enige vorm van schuldhulpverlening? WSNP wellicht?
In dat geval geldt dat samenwonen niet betekent dat de schuld ineens op u verhaald kan worden. Wel zal bijvoorbeeld het vtlb (vrij te laten bedrag) worden herrekend, en staan er wellicht ineens allemaal waardevolle spullen in huis, waarvan het prettig is om te kunnen onderbouwen wie deze heeft aangeschaft. _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
josvanrulo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 16 jul 2012 18:05 Onderwerp: |
|
|
ja dit gaat om een volkskredietbank die de financieele zaak van je over neemt dus de schulden enz. die de schulden helpt te verhelpen |
|
|
|
 |
|