|
Auteur |
Bericht |
KoenS
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 05 jun 2012 11:45 Onderwerp: PayPal Geld beschikbaar te stellen maar doen dit niet |
|
|
Ons account bij Paypal is geblokkeerd nu belooft Paypal ons in 3 e-mails ons geld beschikbaar te stellen maar hebben dit tot op heden nog niet gedaan.
Uiteraard hebben wij na de eerst mail gelijk gebeld,kregen een excusses en met de mededeling dat we die mail nooit hadden mogen krijgen maar daar bleef het ook wel bij.
2de mail weer het zelfde ook weer geklaagt het zou nu door gestuurd worden naar de financiele afdeling en zouden binnen 48 uur bericht krijgen.
48 uur werdt het niet het werdt 96 uur,maar uiteraard rept de financiele afdeling met geen woord over het beloofte geld en hun fout!!
3de mail vandaag gekregen,nu een kwade mail terug gestuurd en met 1 van de mails (het beloofde geld beschikking mail) incl hun eigen mail en geconfronteerd again met hun fouten!!
Paypal belooft 3x ons geld beschikbaar te stellen maar tot op heden niet gedaan wij hebben gemeld dat wij een reactie binnen 24 uur willen en een gepaste oplossing.
Wat kunnen wij verder nog doen?
Iemand advies? |
|
|
|
 |
Guthman
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
Geplaatst: di 05 jun 2012 15:53 Onderwerp: |
|
|
Je kunt het beste nog even naar ze bellen. Mijn ervaring is dat de medewerkers achter de telefoon vriendelijk zijn en je altijd goed proberen te helpen. |
|
|
|
 |
KoenS
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 05 jun 2012 16:08 Onderwerp: |
|
|
Dat snap ik maar het is nu wel welletjes,je betaald een godsvermogen aan die belletjes naar hun maar het probleem wordt nooit opgelost!!
Guthman schreef: | Je kunt het beste nog even naar ze bellen. Mijn ervaring is dat de medewerkers achter de telefoon vriendelijk zijn en je altijd goed proberen te helpen. |
|
|
|
|
 |
|