zoetermeerman
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 03 jun 2012 19:52 Onderwerp: Dikke Rekening gekregen Stedin netbeheer |
|
|
Hoi mijn naam is Peter,
Ik heb een heel lang verhaal ik probeer het kort te houden, ik woon op een woonwagenkamp van 5 woonwagens. tenminste woonwagens mag het het niet meer noemen, technisch gezien staan wij hier gelijk aan een huis
wij hebben gedeeltelijk steen en hebben 2 verdiepingen dus ja, het is een huis eigenlijk... nu komt het probleem ik woon er net 2 jaar ervoor stond er een tijdelijke woning, in zoetermeer heeft er in december 2011 dus een controle plaats gevonden doos Stedin netbeheer. en er is op zoals hun het noemen een schouwing geweest en alle woonwagen staanplaatsen moesten worden nagekeken, en er kwam een wissel voor stroom meters alles werd digitaal.(slim) als je weigerde werd de energie niet aangesloten
en er werd meteen gecontroleerd door een speciaal team om de oude meters in orde waren
door de actie waren veel mensen niet blij op de manier hoe het ging, deden ze net of ze bij een stel criminelen kwamen, en dat is niet zo.
maar goed alles bleek goed in orde te zijn, vergunningen en dergelijke waren dik in orde,en we kregen zelfs van de gemeente een brief dat we alles keurig in orde hadden,behalve een familie lid die kreeg een narekening omdat de zegel niet in orde was
plots vorige maand krijg ik ook een rekening in de bus, 2800 euro betalen,
ik schok me dood, n kijken bleek dat ik 1000 euro te hebben gefraudeerd volgens hun en de rest zijn, onderzoekskosten enz
ik heb daar bezwaar op gemaakt uiteraard, wand ik wist niks af van fraude waarom zou ik voor 1000 euro energie wegsluizen, en in die tijd is zelfs de meter door de nieuwe woonwagen verplaatst geweest door de Eneco zelf
ik heb dat dus in een bezwaar brief gezet, nu deze week , heb ik toch weer de brief in de bus dat ik moet betalen, das echt balen , voor je niks. ook de schuld ervan vind ik heel erg, dus ik ben van alles aan uitzoeken ,zit ik in mijn rapport te kijken van de ijking, staat er onderzoek meter 30 januari, en in de andere brief staat 16 januari, onderzoek meter, ik vind het toch wel vreemd dat zoiets zomaar kan de vraag aan jullie wat zou ik hier aan kunnen doen, nogmaals ik ben me van geen kwaad bewust...anders had ik zonder problemen die rekening betaald, |
|